Вівторок, 19.03.2024, 10:25
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Ковчинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Л.П. Деполович

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Іноземна мова (англійська)

29.05.2020

На завершення навчального року пропоную виконати невелику проектну роботу на тему "English beyond the classroom" (Англійська за межами класу) - впр.6 ст.177. Пропоную вам виготовити постер з малюнками, фотографіями та інформацією про те, де та як можна вивчати та удосконалювати англійську мову. Якщо вам зручніше користуватись комп'ютерною технікою, аніж олівцями та фломастерами - виконайте проект у форматі презентації (декілька слайдів). Фото постерів надсилайте у нашу групу Viber, зробимо виставку постерів на сторінці школи у Facebook, а в наступному навчальному році влаштуємо виставку ваших робіт у класі. Якщо у вас презентація - надсилайте на електронну адресу my_katarinka@ukr.net 

Бажаю успіхів і чекаю ваших робіт!

27.05.2020 

Тема: The importance of learning English (Важливість вивчення англійської мови). Узагальнюючий урок.

Підведення підсумків.

1 урок: Переглянути відео про важливість вивчення англійської мови: https://www.youtube.com/watch?time_continue=11&v=N7bMvriSq0o&feature=emb_logo

Впр. 1 ст. 172-173 (прочитайте оголошення про роботу мовної школи), впр. 4 ст. 174-175 (доповніть текст словосполученнями А-Е) та доповніть схему вправи 6 ст. 174 (Чому так важливо знати англійську?)

2 урок: Виконати впр. 1 ст. 175 (розгляньте малюнки та запишіть, які гуртки відвідують діти та чим вони цікавляться - за зразком 1-го малюнка).

Впр. 2 ст.176 (прочитайте плани Стіва на тиждень та запишіть речення за зразком).

Впр. 3 ст.176 (оберіть правильний варіант).

Виконайте підсумкову тематичну роботу за посиланням https://naurok.com.ua/test/learning-english-443881.html

 

22.05.2020

Тема: Шкільні проекти.

Опрацюйте текст впр. 4 ст. 170-171 ("Many hands make great play" - букв. переклад "багато рук можуть зробити багато справ", укр. прислів'я "Один у полі не воїн", "Одна бджола меду не наносить", "Добре там живеться, де разом сіється і жнеться"). Запишіть у словники нові слова та вивчіть їх:

a running track - бігова доріжка

to gather - збирати

to identify - ідентифікувати, визначати

to reflect - відображати

to develop - розвивати

Впр. 5 ст.171 - обрати правильну відповідь на запитання.

Впр. 6 ст. 171 - поєднати частини словосполучень.

 

20.05.2020

Дорогі діти!

Сьогодні у нас за розкладом семестрові контрольні роботи -  "Контроль читання" та "Контроль письма".

Кожен з вас отримав бланки із завданнями за вказаними видами робіт та роз'яснення щодо їх виконання.

Сподіваюсь, ви справитесь із завданнями. 

Бажаю успіхів!

 

15.05.2020

Тема: Afterschool activities

Пригадаємо лексику попереднього уроку: впр.1 ст.166 - розглянь малюнки та запиши речення про те, чим полюбляють займатися діти у вільний час. Наприклад:

мал.1 to go hiking - The children like to go hiking in their free time.

2. to attend the Drama Club

3. to draw pictures

4. to read books

5. to play sports

6. to attend the Nature Study Club

Прочитайте текст вправи 3 на ст.166-167 та доповніть речення вправи 4 на ст.167 за змістом прочитаного тексту.

Пригадайте правилa використання слів So, Such:

ст.167 - ці слова вживаються для підсилення значення прикметника або прислівника.

Напр. This film is interesting. - This film is so interesting., This is such an interesting film. (Цей фільм цікавий. - Цей фільм такий цікавий!, Це такий цікавий фільм!)

Якщо є можливість, повторіть ці правила з відеоуроком за одним із посилань: 

https://www.youtube.com/watch?v=QZhFeGX5LxQ

https://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=zym7BaJ8YE4&feature=emb_logo

Виконайте впр.5 на ст.167 (доповнити речення So, Such).

Good luck!

13.05.2020

Тема: School Life

Сьогодні розпочинаємо останню тему 7 класу "Шкільне життя" і пригадаємо різні види позашкільної діяльності - гуртки, клуби, секції...

Перш за все повторимо лексику (записати у словники та вивчити/повторити) - ex.1 p.165

a school orchestra - шкільний оркестр

the Drama Club - драматичний гурток

a school newspaper - шкільна газета

the Sports Club - спортивний клуб

Arts and Crafts Club - гурток мистецтв і ремесел (декоративно-прикладного мистецтва)

the piano classes - уроки фортепіано

a school choir - шкільний хор

the Literature Club - літературний клуб

the Nature Study Club - природничий клуб

Якщо є можливість, перегляньте відео за темою уроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?time_continue=81&v=FhAuQATW7qc&feature=emb_logo

Виконайте наступні вправи: ex.3 p.163-164 - прочитайте оголошення про гуртки;

ex.4 p.164 - запишіть відповіді на запитання за змістом прочитаних оголошень;

ex.5 p.164-165 - доповніть речення словами з рамочки на ст.164

Успіхів вам! Чекаю звітів!

 

01/04/2020

Вправа 4 ст.146 - прочитати тексти-описи визначних пам'яток Києва, підібрати до кожного абзацу відповідну репліку A-F.

Why it is special - чому ця пам'ятка особлива?

Where to find it - де знаходиться?

How old it is - наскільки стара ця пам'ятка?

What it looks like - як це виглядає?

What it is - що це?

What it is called - яка назва?

 

03.04.2020

Повторимо матеріал вивчених уроків (1-3): пригадати та повторити слова впр.1 на ст.142 та записані у ваших словниках.

За вправою 3 на ст.143 дати відповіді на запитання (письмово):

1. Who is coming to Kyiv on holiday?  2. What museum will the friends visit firstly?   3. What attractions are there in the Museum?   4. Is there a guide to help the visitors in the Museum?   5. Who prepares some information about the Museum for Jane?

Переглянути відео на тему "Kyiv. The Places of interest"  за посиланням https:// www.youtube.com/watch?v=BAPi9lkcXsY 

Виконане завдання сфотографувати та надіслати на номер 0960722592 (Viber, Гуз І.А.) або на електронну пошту my_katarinka@ukr.net 

 

08.04.2020

  1. Ознайомлення з граматичним матеріалом – ст. 143-144 (правила вживання So), а також відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=QZhFeGX5LxQ (відео дуууууже зрозуміле, впевнена, ви справитесь!)

Давайте подумаємо, а як часто ми говоримо про когось або про щось, використовуючи слова «такий» і «так»? Сьогодні такий чудовий день! Я хочу таку гарну сукню. Нам було так весело, що ми не хотіли йти. Я вчора так втомився, що не міг встати з дивана. Для того, щоб посилити значення прикметників і прислівників і використовується слово So в англійській мові. Розглянемо правило:

 

Вживання So у ролі прислівника та сполучника

Sо може бути використано у таких випадках:

- як прислівник, за яким слідує прикметник або ще один прислівник: It all happened so quickly. – Це все сталося так швидко.

- як сполучник (для поєднання двох простих речень в одне складне): There wasnt enough time, so I had to take a taxi. -  Часу було мало, тож мені довелося взяти таксі.

- як спосіб початку нового речення: So, when do you start your trip? – Отож, коли ви розпочнете свою подорож?

- у сполученні so that: He was standing in the shadow so that I couldn’t see his face clearly. – Він стояв у затінку, тож я не міг роздивитися його обличчя чітко.

 

So … + прикметник/прислівник + (that) підсилює значення прикметника.

Порівняйте: He was so tired (that) he went to bed. – Він був такий стомлений, що пішов спати.

                          He was tired, so he went to bed. – Він був стомлений, а тому пішов спати.

  1. Виконання вправи 6а) ст. 144 – підібрати за змістом прикметники з рамки до речень 1-6 та доповнити їх so (+прикметник + (that).

hard – важкий, складний

poor – бідний

small – малий

busy – зайнятий

happy – щасливий

inexpensive – недорогий

Вправу виконати письмово.

 

10.04.2020

Перегляньте презентацію за посиланням https://drive.google.com/drive/my-drive, ознайомтесь з інформацією про визначні пам'ятки Києва. Ваше завдання: знайти зайве фото!!! 

 

15.04.2020

Робота з  текстом: випишіть нові слова у словники та вивчіть їх, прочитайте текст, спробуйте перекласти самостійно (усно), якщо виникають труднощі, скористайтеся перекладом. 

ancient – старовинний, стародавній

monastery - монастир

unique - унікальний

caves - печери

exist - існувати

temple - храм

heritage - спадщина

to refer – відноситись, належати до…

gateway – вхідні, в’їзні  ворота (в місто)

leader – лідер, ватажок,  у  цьому тексті - полководець

include – включати, містити

 

Kyiv is the capital of Ukraine and one of the oldest cities in Europe. It has a long history and rich culture. There are many ancient churches, cathedrals, monuments, outstanding buildings and museums in it. All in all the city of Kyiv has a great number of interesting sights. Perhaps the most beautiful and famous ones are Kyiv Pecherska Lavra, Saint Sophia’s Cathedral, Golden Gates of Kiev, the Monument to Bogdan Khmelnitsky and Khreschatyk Street. Let’s speak about some of these places.      The most visited sight in Kyiv is the ancient monastery of Kyiv Pecherska Lavra. Every year millions of visitors come to see its unique buildings and take a tour along the caves. This monastery exists for more than 900 years.

Another interesting and ancient sight of Kyiv is Saint Sophia’s Cathedral. It once was a cathedral temple of Kyiv Metropolis. Today it’s an outstanding architectural monument and a popular museum. Both the Kyiv Pecherska Lavra and Saint Sophia’s Cathedral are recognized by the UNESCO heritage.

The Golden Gates of Kyiv also refer to the historical landmarks of the city. The Golden Gates are situated not far from the Cathedral of Saint Sophia. They once were the gateway in the ancient city fortress. Today, it is an interesting museum with the monument to Yaroslav the Wise in front.

 Many tourists come to see the Monument to Bohdan Khmelnitsky at Sophia’s Square. He used to be the 17th century Cossack hetman and a great military leader         The central street of Kyiv is Khreschatik. With the length of 1.2 km, it is one of the longest streets in Europe. Khreschatik runs through three squares: European Square, Maidan Nezalezhnosti and Bessarabska Square.      

Other places of interest in Kiev include the Andriyivskiy Descent (Uzviz), St. Michael’s Golden-Domed Monastery, the State Historical Museum of Ukraine and many others.

 

Київ є столицею України і одним з найстаріших міст в Європі. Він має довгу історію і багату культуру. У ньому є багато старовинних церков, соборів, пам'ятників, визначних будівель і музеїв. Загалом у місті Київ є велика кількість цікавих пам'яток. Мабуть, найкрасивіші і відомі з них це: Києво-Печерська лавра, Софійський собор, Золоті ворота Києва, пам'ятник Богдану Хмельницькому, і вулиця Хрещатик. Давайте поговоримо про деякі з них.

Найбільш відвідувана пам'ятка в Києві - це древній монастир Києво-Печерська лавра. Щороку мільйони туристів приїжджають, щоб подивитися на його унікальні будівлі та здійснити екскурсію по печерах. Цей монастир існує вже більше 900 років.

Інша цікава і старовинна пам'ятка Києва – це Софійський собор. Колись він був соборним храмом Київської митрополії. Сьогодні це видатна пам'ятка архітектури та популярний музей. І Києво-Печерська Лавра, і Собор Святої Софії визнані спадщиною ЮНЕСКО.

Золоті ворота Києва також відносяться до історичних пам'яток міста. Золоті ворота знаходяться недалеко від собору Святої Софії. Вони колись були воротами в стародавнє місто-фортецю. Сьогодні це цікавий музей з пам'ятником Ярославу Мудрому перед ним.

Багато туристів приїжджають, щоб подивитися на пам'ятник Богдану Хмельницькому на Софійській площі. У 17-му столітті він був козацьким гетьманом і великим полководцем. 

Центральна вулиця Києва - Хрещатик. При довжині 1,2 км, вона є однією з найдовших вулиць в Європі. Хрещатик проходить через три площі: Європейську площу, Майдан Незалежності і Бессарабську площу.

До інших визначних пам'яток Києва відносяться Андріївський узвіз, Золотоверхий Михайлівський монастир, Державний історичний музей України та багато інших. 

 

17.04.2020

Продовжуємо "знайомитися" з визначними місцями нашої столиці детальніше. Сьогодні почитаємо про Поділ: впр. 5 ст.148-149 (прочитати, поставити абзаци у відповідному порядку), впр. 6 ст. 149 (сполучити частини речень - скорочено письмово, напр. 1а, 2в, ...)

https://www.youtube.com/watch?v=bRq9LT5nmF4 - перегляд відеопрезентації про Київ.

Повторимо також граматичний матеріал: вживання so (that) - впр. 6в ст.144  (об'єднати 2 прості речення в 1 складне).

 

22.04.2020

Переглянути ще раз текст впр. 5 ст. 148-149 та виконати впр. 9 ст. 150 - обрати правильний варіант (письмово, скорочено).

 

24.04.2020

Переглянути відеоурок за темою "Kyiv Tour" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mzEuMUG6xjk

Опрацювати текст вправи 2 на ст. 151 (Khreshchatyk Street): прочитати, підставити у пропуски 1-5 речення A-E (письмово, скорочено). 

З поданого списку лексичних одиниць випишіть у словники незнайомі та вивчіть:

to get the name - отримати назву 

valley - долина

to be surrounded by - бути оточеним...

stream - потік, струмок

shortened name - скорочена назва

at the same time - водночас

"hunt" for souvenirs - "полювати" за сувенірами

store - магазинчик, лавка

pavement - тротуар

traffic - дорожній рух, трафік

 cosy - затишний

fashionable - модний

to stroll - прогулюватись

swampy place - болотиста місцевість

Не забувайте надсилати виконані завдання на вказаний вище номер Viber. Дякую за роботу!

 

29.04.2020

Сьогодні повторимо правила побудови спеціальних запитань. 

Special question (спеціальне питання) – вид питання, який використовується для отримання додаткової конкретної інформації, з'ясування певного факту або обставини. На спеціальні питання не можна дати відповідь тільки «так» або «ні», необхідна повна відповідь.

Спеціальні питання завжди починаються з певного питального слова, що вказує на те, яка саме інформація необхідна. Після питального слова вживається такий самий порядок слів, що й в загальному питанні (питальне слово + допоміжне/модальне дієслово + підмет + присудок + ....другорядні члени речення за змістом).

  • Where has Janice been? – Де була Дженіс?
  • What are we doing tonight? – Що ми робимо сьогодні ввечері?
  • How do you say it in English? – Як ти кажеш це англійською?

Однак, якщо питальне слово є підметом в реченні або ж означенням до підмета, то в таких питаннях використовується тільки прямий порядок слів (так як питальне слово (who, whose, what) завжди стоїть на першому місці).

  • What is in your hand? – Що у тебе в руці?
  • Who told you such a joke? – Хто тобі розповів такий жарт?
  • Whose bag is on my chair? – Чия це сумка на моєму стільці?

Якщо питання відноситься до прийменникового додатку або обставини з прийменником, то часто прийменник виноситься в кінець речення.

  • What are you talking about? – Про що ти говориш? 
  • Who are you chatting with? – З ким ти розмовляєш? 
  • What house do you live in? – В якому будинку ти живеш?

https://www.youtube.com/watch?v=gIjdZgVoHkM - за цим посиланням відеоурок щодо утворення питань.

Виконайте завдання: впр. 4 ст. 152 (читати, перекладати усно), впр. 5 ст. 152 (поставити запитання до виділених частин речень - письмово).

Успіхів! Звіт чекаю у Viber! Дякую!

 

06.05.2020 (завдання на 2 уроки)

Тема: Independence Square (Майдан Незалежності)

Впр. 2 ст. 153-154 (читати, підібрати заголовки А-С до абзаців тексту 1-3); впр. 3 ст.154 (дати відповіді на запитання); впр. 4а (сполучити слова з їх визначеннями), 4b (доповнити речення за змістом прочитаного тексту); впр. 5 ст.155 (визначити у кожному реченні дієслово-присудок та видо-часову форму, у якій це дієслово вжито).

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ковчинська ЗОШ © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz