16.03
Тема. Структура тексту(зачин, основна частина, кінцівка).
*Записати каліграфічно ;
*Переглянути відеоhttps://youtu.be/9H83nmK5ijE;
*З відео виписати в зошит основну частину з тексту" Ведмідь і мишка".
30.03
*Записати каліграфічно;
Тема. Поділ текстів на логічно завершені частини за даним планом.
*Переглянути віде оhttps://youtu.be/YuCYIz_EDII;
*Записати складений текст.
06.04
Тема. Складання простого плану тексту.
*Записати каліграфічно два рядки літери Зз та Щщ;
*Списати текст.
*Запиши складений план в зошит.
13.04
Тема. Урок розвитку зв׳язного мовлення. Рослинний світ.
Зміст уроку:
*Опиши декількома реченнями рослинний світ,що тебе оточує.
27.04
Тема. Відновлення текстів із деформованою будовою.
Зміст уроку:
*Опрацюй урок по відео,виконай завданняhttps://youtu.be/OgVu7rW0KGs.
04.05
Тема. Тексти різних типів:розповідь,опис,міркування.
Зміст уроку:
*Опрацюй урок по відео,виконай завдання(запиши текст-міркування в зошит)https://youtu.be/CJzl0SUOtdg
18.05
Тема.Речення.Види речень за метою висловлювання.Головні та другорядні члени речення.
Зміст уроку:
*Розповідні реченняhttps://youtu.be/RoisiDnbIUg;
окличні та неокличні речення https://drive.google.com/file/d/1T2zjojkbRvqOZXIhe5QxyOTpmjBK4YcG/view;
*питальні та спонукальні реченняhttps://youtu.be/XC8sGz2A10w;
*головні та другорядні члени реченняhttps://drive.google.com/file/d/1Z71SPOk-6kSWyn6iiwXA2Sjl7ujpIqfk/view;
https://drive.google.com/file/d/1na8cMdOQc7mCogwtjNOiBAR10KS2solv/view.
25.05
Тема. Тематичне тестування.Підсумок за рік.
Зміст уроку:
Зміст уроку:*Виконай тестові завдання.
1. У кінці розповідного речення ставимо...
(Декілька варіантів відповіді)
а) . б) ,
в) ! г) ?
2. Розмову двох осіб називають:
а) реплікою б) реченням
в) діалогом г) текстом
3. Оберіть рядок, в якому правильно записане речення.
а) Діти читають казку про. б) Діти читають казку про тварин
в) діти читають казку про тварин. г) Діти читають казку про тварин.
4. Обери розповідне речення.
(Декілька варіантів відповіді)
а) Школярі, згадайте правило. б) Школярі згадали правило?
в) Школярі згадали правило! г) Школярі згадали правило.
5. Доповни правило.
Речення, у якому про щось запитується, називається...
а) питальним б) розповідним
в) окличним г) спонукальним
6. Обери спонукальні речення
(Декілька варіантів відповіді)
а) Прилітайте, ластівоньки, повертайтесь
додому!
б) Ластівки повертаються з теплих країв
до рідних домівок.
в) Діти не розмовляють під час уроків. г) Не розмовляйте, діти, під час уроків.
7. Встав потрібне слово у речення: « Заголовок має виражати … , про що йдеться у тексті»
А) опис; Б) найголовніше; В) виразне.
8. Продовж речення : «У тексті всі речення між собою пов’язані за … .»
А) безпомилковістю; Б) цікавістю; В) змістом.
9. Продовж речення: « Текст складається з трьох частин – це
1)___________________ , 2)_______________, 3)____________________.
10. Види текстів бувають:
1) Текст-________________ , 2) Текст-_______________3)_Текст-_____________.
11. Доповни речення: «Якщо в тексті розповідається про весну, то цей текст називається … ».
А) розповіддю; Б) описом; В) міркуванням.
12. Прочитай текст. Познач заголовок, який відповідає змісту.
Був прозорий свіжий ранок, омитий ще вночі рясним дощем. Поспішно танули на зігрітій синяві останні хмарки. По оздобленій росою землі безшумно гуляло сонце.
А) Останні хмарки. Б) Ласкаве сонце. В) Ранок.