9 тиждень
18 травня
Тема. Удосконалюю текст.
Зміст уроку:
*с.137 - 138, вправи 1-9 - усно;
*с.138, впр. 10 - виконати письмово в зош.
19 травня
Тема. Повторюю вивчене.
Зміст уроку:
*с.139 - 140, вправи 1-14 - усно;
*с.140, впр. 15 - виконати письмово в зошиті.
20 травня
Тема. Діагностична робота "Текст".
Зміст уроку:
1. Встав потрібне слово у речення: « Заголовок має виражати … , про що йдеться у тексті»
А) опис; Б) найголовніше; В) виразне.
2. Продовж речення : «У тексті всі речення між собою пов’язані за … .»
А) безпомилковістю; Б) цікавістю; В) змістом.
3. Продовж речення: « Текст складається з трьох частин – це
1)___________________ , 2)_______________, 3)____________________.
4. Для чого потрібно уникати повторів слів у тексті?
А) це збіднює наше мовлення; Б) для виразності читання; В) для розбірливості.
5. Види текстів бувають:
1) Текст-________________ , 2) Текст-_______________.
6. Доповни речення: «Якщо в тексті розповідається про весну, то цей текст називається … ».
А) розповіддю; Б) описом; В) міркуванням.
7. Прочитай текст. Познач заголовок, який відповідає змісту.
Був прозорий свіжий ранок, омитий ще вночі рясним дощем. Поспішно танули на зігрітій синяві останні хмарки. По оздобленій росою землі безшумно гуляло сонце.
А) Останні хмарки. Б) Ласкаве сонце. В) Ранок.
8. Розмісти і запиши речення так, щоб утворився текст.
А) Вони дружно почали ліпити хатку.
Б) Навесні повернулися ластівки.
В) У гніздечку з’явилися ластів’ята.
Г) Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко.
10 тиждень
25 травня
Тема:Розвиток зв'язного мовлення."Мрію про канікули".
*Опрацювати в друкованому зошиті дану тему.
26,27,29 травня
Тема. Повторення вивченого.
Зміст уроку:
*с.141 - 142, вправи 1-13 - усно;
*с.142, впр. 14 - виконати письмово в зошиті.