Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Українська література
29.05.2020 Тема: Підсумковий урок. Презентація літератури на 11 клас СПИСОК ХУДОЖНІХ ТВОРІВ (ТЕКСТОВИЙ МІНІМУМ)
26-27.05.2020 Тема: Аналіз досягнення визначених цілей навчання, ролі вивченого для читацького й особистісного розвитку Завдання: Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 300- 301 Підготувати відповіді на запитання підручника 1 - 9 с. 301 Робота над тестовими завданнями с. 301- 303 Домашнє завдання: Підготувати короткий виступ про того письменника, творчість якого вам найбільше імпонує
22-25.05.2020 Тема: Уроки літератури рідного краю. Літературні персоналії територіальної громади. Новелістика В.Мастєрової Завдання: Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=04HY477kz-k Завдання до уроку. Переглянути зустріч із письменницею. Опрацювати біографічну статтю у Вікіпедії, створити конспект. Прочитати новелу «Сиродій» за посиланням - https://mybook.ru/author/valentina-mastyerova/na-tomu-boci-zbirnik/read/ Домашнє завдання:
19.05 Контрольна робота https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=598941 18.05.2020 Тема: Проблема взаємодії традицій та викликів нового часу й емансипації у творі «Арслан Киз» Завдання: Виконати завдання підручника 1-2 із рубрики «Мистецькі діалоги» с. 299 Підготувати презентацію на тему: «Жінки-патріотки України та світу» Домашнє завдання: підготуватися до контрольної робити 15.05.2020 Тема: Гульджемал— дочка Іззета-аги із Уч-Турфана— головна героїня твору, мусульманський аналог французької народної героїні Жанни д’Арк Завдання: Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 298- 299 Виконати завдання підручника 10-13 с.299 Підготувати характеристику образу Гульджемал
13.05.2020 Тема: Історичне оповідання «Арслан киз» («Дівчина-левиця») як прояв культурної емансипації кримськотатарського народу Завдання: Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 298 Прочитати оповідання І. Гаспринського «Арслан киз» Виконати завдання підручника 9, 10, 11 с.299 Дібрати цитати до образу Гульджемал
12.05.2020 Тема: Ісмаїл Гаспринський. Життєвий і творчий шлях визначного кримськотатарського педагога, громадського діяча, редактора, публіциста, письменника (оглядово). Видавнича діяльність. Газета «Терджиман». Педагогічна діяльність. Просвітянський рух народів ісламського Сходу— джадидизм Завдання: Ознайомитися з біографічними відомостями про письменника с. 295- 298 Виконати завдання підручника 1- 8 с. 299 08.05.2020 Тема: Образ Мотрі Кочубей як вияв дилеми між коханням та владою Завдання: Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 292 293 Виконати завдання підручника 6- 11 с. 293- 294 Скласти характеристику Мотрі Кочубей, використавши дібрані цитати із тексту
06.05.2020 Тема: Історичні факти і художні вимисли у трилогії. Образи степу в романі й в українській літературній традиції та фольклорі Завдання: Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 291-292 Виконати завдання підручника 3 -5 с. 293 Дібрати цитати до образу Мотрі Кочубей
05.05.2020 Тема: Трилогія про Івана Мазепу у трьох томах і п’яти книгах : «Мотря», «Не вбивай. Батурин», «Полтава», «З-під Полтави до бендер. Крутіж». Іван Мазепа— як «золота доба Гетьманщини» Завдання: Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 289- 290 Виконати завдання підручника 1, 2 с. 293 (усно)
04.05.2020 Тема: Богдан Лепкий. Огляд життя і творчості митця Завдання: Опрацювати відомості про життя і творчість письменника с.287- 289 Дати відповіді на питання підручника 1- 3 с.289 Прочитати історичну повість «Мотря»
29.04.2020 Тема: Урок позакласного читання. С. Процюк. «Десятий рядок» Завдання: Прочитати твір С. Процюка «Десятий рядок». Написати відгук про прочитане
28.04.2020 Тема: Контрольна робота. Творчість В. Винниченка, П. Тичини (тестування) Завдання: Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=319006
27.04.2020 Тема: Симфонія «Сковорода». Історія написання твору. Сковородинівська барокова традиція в українській літературі. Жанрове новаторство. Афористичність, алегоризм і символізм поеми. Ідея вічного пошуку гармонії буття в поемі. Прийом монологу як спосіб саморефлекції автора Завдання: Опрацювати теоретичний матеріал підручника с.284, 285 Виконати завдання підручника 1- 4 с.285 Виписати цитати до образу Марії 24.04.2020 Тема: Василь Стус про Павла Тичину: «Феномен доби (сходження на Голгофу слави)» (оглядово) Завдання: Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 286 Виконати завдання підручника 1- 4 (усно) Прочитати поему-симфонію П.Тичини «Сковорода»
22.04.2020 Тема: «Пам’яті тридцяти». Збірний образ ліричного героя. Історична основа поезії. Образно-символічне вираження ідеї твору Завдання: Прочитати вірш «Пам’яті тридцяти» Опрацювати теоретичний матеріал підручника с.280- 282 Виконати завдання підручника 12- 15 с. 283 Виписати в зошит художні засоби вірша Підготувати виразне читання
21.04.2020 Тема: Глибина почуттів ліричного героя в поезії «О панно Інно…» та художні засоби вираження Завдання: Прочитати вірш П. Тичини «О панно Інно…» Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 277 Виписати в зошит художні засоби поезії Підготувати виразне читання поезії 13.04.2020 Тема: Словотвір іменників на позначення назв жителів певного населеного пункту Завдання: Опрацювати таблицю підручника с. 234 Виконати вправи 642 (усно), 643 (письмово), 647 (письмово) 17.04.2020 Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Написання асоціативного етюду, викликаного певним художнім образом Завдання: Написати етюд за однією із поезій П.Тичини «Арфами, арфами…», «Ви знаєте, як липа шелестить…», «Пастелі» 15.04.2020 Тема: Єдність природи, почуттів людини й музики в поезіях «Арфами, арфами…», «Ви знаєте, як липа шелестить…», «Пастелі» Завдання: Прочитати вірші П. Тичини «Арфами, арфами…», «Ви знаєте, як липа шелестить…», «Пастелі» Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 274- 277 Виконати завдання підручника 1- 4, 7- 11 с. 283 14.04.2020 Тема: Збірка «Сонячні кларнети» — подія європейського масштабу. Художнє осягнення ліричним героєм гармонії світу і дисонансів революційної дійсності в збірці «Сонячні кларнети» Завдання: Опрацювати сторінки підручника 269- 271, скласти конспект прочитаного Дати відповіді на питання підручника 4 с.268, 1 с.274 10.04.2020 Тема: Творчість Володимира Винниченка в загальноєвропейському контексті. В. Винниченко- художник Завдання: Виконати завдання підручника з рубрики «Мистецькі діалоги» с. 262 08.04.2020 Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-характеристика персонажа новели «Момент» Завдання: Використовуючи дібрані цитати, підготувати характеристику одного із героїв новели момент Записати характеристику в зошит 07.04.2020 Тема: Символічні образи. Ідея цінності почуття кохання; освідомлення скороминущості щастя Завдання: Опрацювати теоретичний матеріал підручника (с. 261- 262) Виконати завдання підручника 1- 6 Дібрати з тексту цитати до персонажів новели «Момент», записати їх до зошита 06.04.2020 Тема: Новела «Момент» (із оповідань тюремної Шехерезади). Філософський зміст, проблематика. Імпресіоністична манера письма автора. Особливості композиції Завдання: Прочитати новелу «Момент» Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 259- 260 Скласти тести за змістом новели «Момент» 31.03.2020 Тема: Символізм як різновид модернізму. Ідейна настанова— вихід за межі буденності, прагнення «не описати, а оспівати стан душі» (М. Вороний). Філософська основа (оглядово). Ж. Мореас «Маніфест символізму» 1886 рік Завдання: Опрацювати сторінки підручника 246- 250 Дати відповідь на питання підручника 1- 5 с. 251
01.04.2020 Тема: Угрупування «Молода муза», «Українська хата» (М. Вороний, Олександр Олесь, Д. Загул, П. Тичина та ін). Піднесення конкретного образу до рівня символу. Ідея самоцінності мистецтва. Витонченість поетичної форми. Завдання: Опрацювати сторінки підручника 250- 251 Виконати завдання з рубрики « Мистецькі діалоги» 1- 3 с. 251 |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||