29.05.2020
Тема: Підсумковий урок. Презентація літератури на 11 клас
СПИСОК ХУДОЖНІХ ТВОРІВ
(ТЕКСТОВИЙ МІНІМУМ)
- Микола Хвильовий. «Я (Романтика)», «Іван Іванович».
- Григорій Косинка. «В житах», «Фавст».
- Валер’ян Підмогильний. «Місто».
- Юрій Яновський. «Подвійне коло», «Дитинство», «Шаланда в морі» ( новели з роману «Вершники»);
- Остап Вишня. «Моя автобіографія», «Чухраїнці», «Як варити і їсти суп із дикої качки», «Сом».
- Микола Куліш. «Мина Мазайло».
- Іван Кочерга. «Свіччине весілля».
- Осип Турянський. «Поза межами болю».
- Улас Самчук. «Нарід чи чернь?», «Марія».
- Олександр Довженко. «Україна в огні», «Зачарована Десна», «Щоденник».
- Іван Багряний. «Тигролови» (повністю), «Огненне коло».
- Ліна Костенко. Роман у віршах «Маруся Чурай».
- Григорій Тютюнник. «Вир».
- Олесь Гончар. «Людина і зброя», «Полігон» (із роману «Тронка»), «Залізний острів», «За мить щастя», «Собор».
- Григір Тютюнник. «Три зозулі з поклоном», «Оддавали Катрю».
- Валерій Шевчук. «Дім на горі».
- Павло Загребельний. «Диво» (скорочено).
- Ярослав Стельмах. «Синій автомобіль».
26-27.05.2020
Тема: Аналіз досягнення визначених цілей навчання, ролі вивченого для читацького й особистісного розвитку
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 300- 301
Підготувати відповіді на запитання підручника 1 - 9 с. 301
Робота над тестовими завданнями с. 301- 303
Домашнє завдання: Підготувати короткий виступ про того письменника, творчість якого вам найбільше імпонує
22-25.05.2020
Тема: Уроки літератури рідного краю. Літературні персоналії територіальної громади. Новелістика В.Мастєрової
Завдання:
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=04HY477kz-k
Завдання до уроку. Переглянути зустріч із письменницею. Опрацювати біографічну статтю у Вікіпедії, створити конспект. Прочитати новелу «Сиродій» за посиланням - https://mybook.ru/author/valentina-mastyerova/na-tomu-boci-zbirnik/read/
Домашнє завдання:
- Вивчити за конспектом про життя авторки.
- Проаналізувати письмово новелу ( тема, ідея, проблематика, образ головного героя).
19.05
Контрольна робота https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=598941
18.05.2020
Тема: Проблема взаємодії традицій та викликів нового часу й емансипації у творі «Арслан Киз»
Завдання:
Виконати завдання підручника 1-2 із рубрики «Мистецькі діалоги» с. 299
Підготувати презентацію на тему: «Жінки-патріотки України та світу»
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної робити
15.05.2020
Тема: Гульджемал— дочка Іззета-аги із Уч-Турфана— головна героїня твору, мусульманський аналог французької народної героїні Жанни д’Арк
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 298- 299
Виконати завдання підручника 10-13 с.299
Підготувати характеристику образу Гульджемал
13.05.2020
Тема: Історичне оповідання «Арслан киз» («Дівчина-левиця») як прояв культурної емансипації кримськотатарського народу
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 298
Прочитати оповідання І. Гаспринського «Арслан киз»
Виконати завдання підручника 9, 10, 11 с.299
Дібрати цитати до образу Гульджемал
12.05.2020
Тема: Ісмаїл Гаспринський. Життєвий і творчий шлях визначного кримськотатарського педагога, громадського діяча, редактора, публіциста, письменника (оглядово). Видавнича діяльність. Газета «Терджиман». Педагогічна діяльність. Просвітянський рух народів ісламського Сходу— джадидизм
Завдання:
Ознайомитися з біографічними відомостями про письменника с. 295- 298
Виконати завдання підручника 1- 8 с. 299
08.05.2020
Тема: Образ Мотрі Кочубей як вияв дилеми між коханням та владою
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 292 293
Виконати завдання підручника 6- 11 с. 293- 294
Скласти характеристику Мотрі Кочубей, використавши дібрані цитати із тексту
06.05.2020
Тема: Історичні факти і художні вимисли у трилогії. Образи степу в романі й в українській літературній традиції та фольклорі
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 291-292
Виконати завдання підручника 3 -5 с. 293
Дібрати цитати до образу Мотрі Кочубей
05.05.2020
Тема: Трилогія про Івана Мазепу у трьох томах і п’яти книгах : «Мотря», «Не вбивай. Батурин», «Полтава», «З-під Полтави до бендер. Крутіж». Іван Мазепа— як «золота доба Гетьманщини»
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 289- 290
Виконати завдання підручника 1, 2 с. 293 (усно)
04.05.2020
Тема: Богдан Лепкий. Огляд життя і творчості митця
Завдання:
Опрацювати відомості про життя і творчість письменника с.287- 289
Дати відповіді на питання підручника 1- 3 с.289
Прочитати історичну повість «Мотря»
29.04.2020
Тема: Урок позакласного читання. С. Процюк. «Десятий рядок»
Завдання:
Прочитати твір С. Процюка «Десятий рядок». Написати відгук про прочитане
28.04.2020
Тема: Контрольна робота. Творчість В. Винниченка, П. Тичини (тестування)
Завдання:
Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=319006
27.04.2020
Тема: Симфонія «Сковорода». Історія написання твору. Сковородинівська барокова традиція в українській літературі. Жанрове новаторство. Афористичність, алегоризм і символізм поеми. Ідея вічного пошуку гармонії буття в поемі. Прийом монологу як спосіб саморефлекції автора
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с.284, 285
Виконати завдання підручника 1- 4 с.285
Виписати цитати до образу Марії
24.04.2020
Тема: Василь Стус про Павла Тичину: «Феномен доби (сходження на Голгофу слави)» (оглядово)
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 286
Виконати завдання підручника 1- 4 (усно)
Прочитати поему-симфонію П.Тичини «Сковорода»
22.04.2020
Тема: «Пам’яті тридцяти». Збірний образ ліричного героя. Історична основа поезії. Образно-символічне вираження ідеї твору
Завдання:
Прочитати вірш «Пам’яті тридцяти»
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с.280- 282
Виконати завдання підручника 12- 15 с. 283
Виписати в зошит художні засоби вірша
Підготувати виразне читання
21.04.2020
Тема: Глибина почуттів ліричного героя в поезії «О панно Інно…» та художні засоби вираження
Завдання:
Прочитати вірш П. Тичини «О панно Інно…»
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 277
Виписати в зошит художні засоби поезії
Підготувати виразне читання поезії
13.04.2020
Тема: Словотвір іменників на позначення назв жителів певного населеного пункту
Завдання:
Опрацювати таблицю підручника с. 234
Виконати вправи 642 (усно), 643 (письмово), 647 (письмово)
17.04.2020
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Написання асоціативного етюду, викликаного певним художнім образом
Завдання:
Написати етюд за однією із поезій П.Тичини «Арфами, арфами…», «Ви знаєте, як липа шелестить…», «Пастелі»
15.04.2020
Тема: Єдність природи, почуттів людини й музики в поезіях «Арфами, арфами…», «Ви знаєте, як липа шелестить…», «Пастелі»
Завдання:
Прочитати вірші П. Тичини «Арфами, арфами…», «Ви знаєте, як липа шелестить…», «Пастелі»
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 274- 277
Виконати завдання підручника 1- 4, 7- 11 с. 283
14.04.2020
Тема: Збірка «Сонячні кларнети» — подія європейського масштабу. Художнє осягнення ліричним героєм гармонії світу і дисонансів революційної дійсності в збірці «Сонячні кларнети»
Завдання:
Опрацювати сторінки підручника 269- 271, скласти конспект прочитаного
Дати відповіді на питання підручника 4 с.268, 1 с.274
10.04.2020
Тема: Творчість Володимира Винниченка в загальноєвропейському контексті. В. Винниченко- художник
Завдання:
Виконати завдання підручника з рубрики «Мистецькі діалоги» с. 262
08.04.2020
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-характеристика персонажа новели «Момент»
Завдання:
Використовуючи дібрані цитати, підготувати характеристику одного із героїв новели момент
Записати характеристику в зошит
07.04.2020
Тема: Символічні образи. Ідея цінності почуття кохання; освідомлення скороминущості щастя
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника (с. 261- 262)
Виконати завдання підручника 1- 6
Дібрати з тексту цитати до персонажів новели «Момент», записати їх до зошита
06.04.2020
Тема: Новела «Момент» (із оповідань тюремної Шехерезади). Філософський зміст, проблематика. Імпресіоністична манера письма автора. Особливості композиції
Завдання:
Прочитати новелу «Момент»
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 259- 260
Скласти тести за змістом новели «Момент»
31.03.2020
Тема: Символізм як різновид модернізму. Ідейна настанова— вихід за межі буденності, прагнення «не описати, а оспівати стан душі» (М. Вороний). Філософська основа (оглядово). Ж. Мореас «Маніфест символізму» 1886 рік
Завдання:
Опрацювати сторінки підручника 246- 250
Дати відповідь на питання підручника 1- 5 с. 251
01.04.2020
Тема: Угрупування «Молода муза», «Українська хата» (М. Вороний, Олександр Олесь, Д. Загул, П. Тичина та ін). Піднесення конкретного образу до рівня символу. Ідея самоцінності мистецтва. Витонченість поетичної форми.
Завдання:
Опрацювати сторінки підручника 250- 251
Виконати завдання з рубрики « Мистецькі діалоги» 1- 3 с. 251