П`ятниця, 07.08.2020, 05:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Ковчинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Л.П. Деполович

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Українська література

 

 

29.05.2020

Тема: Підсумковий урок. Презентація літератури на 11 клас

СПИСОК ХУДОЖНІХ ТВОРІВ

(ТЕКСТОВИЙ МІНІМУМ)

  1. Микола Хвильовий. «Я (Романтика)», «Іван Іванович».
  2. Григорій Косинка. «В житах», «Фавст».
  3. Валер’ян Підмогильний.  «Місто».
  4. Юрій Яновський. «Подвійне коло», «Дитинство», «Шаланда в морі» ( новели з роману «Вершники»);
  5. Остап Вишня. «Моя автобіографія», «Чухраїнці», «Як варити і їсти суп із дикої качки», «Сом».
  6. Микола Куліш. «Мина Мазайло».
  7. Іван Кочерга. «Свіччине весілля».
  8. Осип Турянський. «Поза межами болю».
  9. Улас Самчук. «Нарід чи чернь?», «Марія».
  10. Олександр Довженко. «Україна в огні», «Зачарована Десна», «Щоденник».
  11. Іван Багряний. «Тигролови» (повністю), «Огненне коло».
  12. Ліна Костенко.  Роман у віршах «Маруся Чурай».
  13. Григорій Тютюнник. «Вир».
  14. Олесь Гончар. «Людина і зброя», «Полігон» (із роману «Тронка»), «Залізний острів», «За мить щастя», «Собор».
  15. Григір Тютюнник. «Три зозулі з поклоном», «Оддавали Катрю».
  16. Валерій Шевчук.  «Дім на горі».
  17. Павло Загребельний. «Диво» (скорочено).
  18. Ярослав Стельмах. «Синій автомобіль».

 

 

26-27.05.2020

Тема: Аналіз досягнення визначених цілей навчання, ролі вивченого для читацького й особистісного розвитку

Завдання:

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 300- 301

Підготувати відповіді на запитання підручника 1 - 9 с. 301

Робота над  тестовими завданнями с. 301- 303

Домашнє завдання: Підготувати короткий виступ про того письменника, творчість якого вам найбільше імпонує

 

22-25.05.2020

Тема: Уроки літератури рідного краю. Літературні персоналії територіальної громади. Новелістика В.Мастєрової

Завдання:

Відео до уроку.  https://www.youtube.com/watch?v=04HY477kz-k 

Завдання до уроку. Переглянути зустріч із письменницею. Опрацювати біографічну статтю у Вікіпедії, створити конспект. Прочитати новелу «Сиродій» за посиланням - https://mybook.ru/author/valentina-mastyerova/na-tomu-boci-zbirnik/read/

Домашнє завдання:

  1. Вивчити за конспектом про життя авторки.
  2. Проаналізувати письмово новелу ( тема, ідея, проблематика, образ головного героя).

19.05

Контрольна робота https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=598941

18.05.2020

Тема: Проблема взаємодії традицій та викликів нового часу й емансипації у творі «Арслан Киз»

Завдання:

Виконати завдання підручника 1-2 із рубрики «Мистецькі діалоги» с. 299

Підготувати презентацію на тему: «Жінки-патріотки України та світу»

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної робити

15.05.2020

Тема: Гульджемал— дочка Іззета-аги із Уч-Турфана— головна героїня твору, мусульманський аналог французької народної героїні Жанни д’Арк

Завдання:

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 298- 299

Виконати завдання підручника 10-13 с.299

Підготувати характеристику образу Гульджемал

 

13.05.2020

Тема: Історичне оповідання «Арслан киз» («Дівчина-левиця») як прояв культурної емансипації кримськотатарського народу

Завдання:

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 298

Прочитати оповідання І. Гаспринського «Арслан киз»

Виконати завдання підручника 9, 10, 11 с.299

Дібрати цитати до образу Гульджемал

 

 

12.05.2020

Тема: Ісмаїл Гаспринський. Життєвий і творчий шлях визначного кримськотатарського педагога, громадського діяча, редактора, публіциста, письменника (оглядово). Видавнича діяльність. Газета «Терджиман». Педагогічна діяльність. Просвітянський рух народів ісламського Сходу— джадидизм

Завдання:

Ознайомитися з біографічними відомостями про письменника с. 295- 298

Виконати завдання підручника 1- 8 с. 299

08.05.2020

Тема: Образ Мотрі Кочубей як вияв дилеми між коханням та владою

Завдання:

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 292 293

Виконати завдання підручника 6- 11 с. 293- 294

Скласти характеристику Мотрі Кочубей, використавши дібрані цитати із тексту

 

06.05.2020

Тема: Історичні факти і художні вимисли у трилогії. Образи степу в романі й в українській літературній традиції та фольклорі

Завдання:

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 291-292

Виконати завдання підручника 3 -5 с. 293

Дібрати цитати до образу Мотрі Кочубей

 

05.05.2020

Тема: Трилогія про Івана Мазепу у трьох томах і п’яти книгах : «Мотря», «Не вбивай. Батурин», «Полтава», «З-під Полтави до бендер. Крутіж». Іван Мазепа— як «золота доба Гетьманщини»

Завдання:

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 289- 290

Виконати завдання підручника 1, 2 с. 293 (усно)

 

04.05.2020

Тема: Богдан Лепкий. Огляд життя і творчості митця

Завдання:

Опрацювати відомості про життя і творчість письменника с.287- 289

Дати відповіді на питання підручника 1- 3 с.289

Прочитати історичну повість «Мотря»

 

29.04.2020

Тема: Урок позакласного читання. С. Процюк. «Десятий рядок»

Завдання:

Прочитати твір С. Процюка «Десятий рядок». Написати відгук про прочитане

 

28.04.2020

Тема: Контрольна робота. Творчість В. Винниченка, П. Тичини (тестування)

Завдання:

Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=319006

 

27.04.2020

Тема: Симфонія «Сковорода». Історія написання твору. Сковородинівська барокова традиція в українській літературі. Жанрове новаторство. Афористичність, алегоризм і символізм поеми. Ідея вічного пошуку гармонії буття в поемі. Прийом монологу як спосіб саморефлекції автора

Завдання:

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с.284, 285

Виконати завдання підручника 1- 4 с.285

Виписати цитати до образу Марії

24.04.2020

Тема: Василь Стус про Павла Тичину: «Феномен доби (сходження на Голгофу слави)» (оглядово)

Завдання:

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 286

Виконати завдання підручника 1- 4 (усно)

Прочитати поему-симфонію П.Тичини «Сковорода»

 

22.04.2020

Тема: «Пам’яті тридцяти». Збірний образ ліричного героя. Історична основа поезії. Образно-символічне вираження ідеї твору

Завдання:

Прочитати вірш «Пам’яті тридцяти»

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с.280- 282

Виконати завдання підручника 12- 15 с. 283

Виписати в зошит художні засоби вірша

Підготувати виразне читання

 

21.04.2020

Тема: Глибина почуттів ліричного героя в поезії «О панно Інно…» та художні засоби вираження

Завдання:

Прочитати вірш П. Тичини «О панно Інно…»

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 277

Виписати в зошит художні засоби поезії

Підготувати виразне читання поезії

13.04.2020

Тема: Словотвір іменників на позначення назв жителів певного населеного пункту

Завдання:

Опрацювати таблицю підручника с. 234

Виконати вправи 642 (усно), 643 (письмово), 647 (письмово)

17.04.2020

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Написання асоціативного етюду, викликаного певним художнім образом

Завдання:

Написати етюд за однією із поезій П.Тичини «Арфами, арфами…», «Ви знаєте, як липа шелестить…», «Пастелі»

15.04.2020

Тема: Єдність природи, почуттів людини й музики в поезіях «Арфами, арфами…», «Ви знаєте, як липа шелестить…», «Пастелі»

Завдання:

Прочитати вірші П. Тичини «Арфами, арфами…», «Ви знаєте, як липа шелестить…», «Пастелі»

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 274- 277

Виконати завдання підручника 1- 4, 7- 11 с. 283

14.04.2020

Тема: Збірка «Сонячні кларнети» — подія європейського масштабу. Художнє осягнення ліричним героєм гармонії світу і дисонансів революційної дійсності в збірці «Сонячні кларнети»

Завдання:

Опрацювати сторінки підручника 269- 271, скласти конспект прочитаного

Дати відповіді на питання підручника 4 с.268, 1 с.274

10.04.2020

Тема: Творчість Володимира Винниченка в загальноєвропейському контексті. В. Винниченко- художник

Завдання:

Виконати завдання підручника з рубрики «Мистецькі діалоги» с. 262

08.04.2020

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-характеристика персонажа новели «Момент»

Завдання:

Використовуючи дібрані цитати, підготувати характеристику одного із героїв новели момент

Записати характеристику в зошит

07.04.2020

Тема: Символічні образи. Ідея цінності почуття кохання; освідомлення скороминущості щастя

Завдання:

Опрацювати теоретичний матеріал підручника (с. 261- 262)

Виконати завдання підручника 1- 6

Дібрати з тексту цитати до персонажів новели «Момент», записати їх до зошита

06.04.2020

Тема: Новела «Момент» (із оповідань тюремної Шехерезади). Філософський зміст, проблематика. Імпресіоністична манера письма автора. Особливості композиції

Завдання:

Прочитати новелу «Момент»

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 259- 260

Скласти тести за змістом новели «Момент»

31.03.2020

Тема: Символізм як різновид модернізму. Ідейна настанова— вихід за межі буденності, прагнення «не описати, а оспівати стан душі» (М. Вороний). Філософська основа (оглядово).  Ж. Мореас «Маніфест символізму» 1886 рік

Завдання:

Опрацювати сторінки підручника 246- 250

Дати відповідь на питання підручника 1- 5 с. 251

 

01.04.2020

Тема: Угрупування «Молода муза»,  «Українська хата» (М. Вороний, Олександр Олесь, Д. Загул, П. Тичина та ін). Піднесення конкретного образу до рівня символу. Ідея самоцінності мистецтва. Витонченість поетичної форми.

Завдання:

Опрацювати сторінки підручника 250- 251

Виконати завдання з рубрики « Мистецькі діалоги» 1- 3 с. 251

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Ковчинська ЗОШ © 2020
Безкоштовний хостинг uCoz