30.03
Почни урок з цього відео.
https://www.youtube.com/watch?v=-csovIHCwd0&list=PLiDHZ9GimyuuhHhZSYFiflPos-13pnONW&index=17
- Пригадай для чого потрібні прикметники? Запиши відповідь в зошит.
- Пригадай як визначити рід, число, та відмінок прикметника? ( правило й таблиця на с. 83!)
Впр. 246 ( списати всю вправу, вставляючи прикметники, визначити їх рід, число і відмінок і підкреслити прикметники, з якими вони пов'язані)
31.03
Впр. 249 Перед виконанням вправи подивися відео,яке я для вас записала.
Впр. 252 Проаналізуйте виділені слова з впр. 251 як частину мови за схемою розбору, яка подана на форзаці підручника.
01.04
Виконати контрольну роботу.
1.Як частина мови прикметник означає:
а) ознаку предмета;
б) дію предмета;
в) назву предмета.
2. Прикметники змінюються за родами:
а) в однині;
б) в множині;
в) в однині і в множині.
3. Щоб визначити відмінок прикметника, потрібно:
а) визначити закінчення прикметника;
б) визначити відмінок іменника;
в) визначити закінчення іменника.
4. У називному відмінку множини прикметники мають закінчення:
а) –а;
б) –і;
в) -и.
5.Утворити за допомогою суфіксів –ськ, -зьк, -цьк прикметники від поданих іменників.
Україна-
ткач-
Луцьк-
Прага-
6. Списати речення, вставляючи прикметники в потрібному відмінку.
Діти раділи (літній) дню, (теплий) сонечку. З (ранній) ранку до (пізній) ночі в полі гудуть трактори. На (вечірній) небі з’явилися перші зорі.
7. Списати речення. Підкреслити головні члени речення.
Позначити відмінок прикметників.
Виписати прикметник і розібрати його як частину мови.
Дивна історія сталася в зимовому лісі.
8. Прочитати текст. Списати текст, добираючи до підкреслених іменників прикметники за змістом.
Настала ...... зима. Вранці ми з друзями вирушили на лижах до …… лісу. Скрізь лежить …… сніг. Дерева ……, лише ялинки …… . Високо на гілці ми побачили …….білочку. На …….снігу видніється багато слідів.
06.04
Впр.254 (усно)
Вивчити правило с.110
Впр.255 (письмово)
Вивчити правило с. 111
Впр. 256 (письмово)
07.04
Впр. 258, 259 – письмово
Вивчи таблицю і правило на с. 113
08.04
Впр. 262, 263 - письмово
13.04
Впр.264 (письмово)
Правило с. 117
Впр. 266 (письмово)
Впр.267 (усно)
14.04
Контрольна робота з теми «Числівник»
1. Що таке числівник?
а) частина мови; б) частина слова; в) цифра.
2. Познач рядок, у якому зроблено помилку:
а) від сімдесяти відняти тридцять;
б) до сто додати вісімнадцять;
в) до вісімдесяти додати п’ятнадцять.
3. Склади словосполучення із числівниками 17, 58, 60.
4. Спиши прислів'я та приказки. Числівники запиши словами, ставлячи їх у відповідній формі.
Дощ у жнива, як (5) колесо до воза.
(5) днів нічого не робимо, а (6) відпочиваємо.
Де (7) господинь, там дитя без носа.
(1) літо краще, як (100) зим 5. Утворіть і запишіть словосполучення словами: 9 (зошит), о 16 (година),5 (брат), 18 (сестра).
6. Числівник 16 пишеться правильно так:
А) шіснадцять; Б) шіснадцят; В) шістнадцять.
7. Познач речення з числівниками.
а) Сергійкові минуло десять років.
б) Минулий тиждень був цікавим на події.
в) Влітку один тиждень рік годує.
8. Знак м’якшення пишеться у кінці числівників:
а) 7 і 8;
б) 5, 6, 9, 10, 11, 12, 30;
в) 100, 90.
15.04
Займенник
https://www.youtube.com/watch?v=QTObJuehQ0Y
Правило на с. 118, 120 вивчити.
Впр.270, 273 (письмово)
21.04
Особові займенники
https://www.youtube.com/watch?v=MIVwI4rzD9g
Впр.276 – письмово, вивчити
Впр.277 – письмово
Впр.278 – Тільки виписати особові займенники і позначити в дужках їх особу й число.
22.04
Впр. 281 – усно, вивчити
Впр. 282, 283 - письмово
27.04
С.126 – прочитати і вивчити правила
Впр.286, 287 - письмово
28.04
Впр.289, 290 – письмово
Правило на с. 128
29.04
Впр.294, 295
04.05
Впр.298, 302 - письмово
05.05
Контрольна робота. Диктант
https://www.youtube.com/watch?v=IIRF2clVdz4
06.05
Дієслово
https://www.youtube.com/watch?v=nSgjUawBi9o
Правило с. 134,135
Впр. 302, 304, 305 - письмово
12.05
https://www.youtube.com/watch?v=qkwasCs_qyo
Впр. 306, 309 - письмово
13.05
Впр. 314, 316,317 - письмово
18.05
Подивися відео
https://www.youtube.com/watch?v=cwQ9da1nAQ0
Прочитай правила на с. 142, 143
Впр.324, 326 - письмово
19.05
https://www.youtube.com/watch?v=NCkmH6F0uQ8
впр. 330, 334 - письмово