27.04.20 (понеділок)
Читання: Буквар с. 94 -95.Читаю і розповідаю. Робота із запитаннями до вірша
Г.Бойка ,, Здоровим будь”.
Письмо: Скласти і записати речення із словами, які мають певні значення:
Ключ (пташиний) ключ ( для ремонту техніки).
Коса (дівоча) коса (косити траву) коса (річкова)
Навчальний диктант
На узліссі ріс старий дуб. Розлоге гілля густо вкрите зеленим листям.
Міцне коріння дуба випиналось із землі.
Математика: с. 120, завдання 2, 3, 4.
Я досліджую світ: с. 89 – 92, Чому потрібно охороняти рослини і тварини.
28.04. 20 (вівторок)
Читання: Буквар с. 90 - 91. Читаю і розповідаю. Читання в особах.
Письмо: Слова протилежні за значенням. Складання і записування речень із ними
Великий – малий.
Кислий – солодкий.
Перетворення і списування тексту.
сонечко На світило небі. хмара насунула Раптом. рясний Пішов дощ.
Математика: с. 121 , завдання 1, 2. Дні тижня
Я досліджую світ: с. 92. Створити з малюнків міні Червону книгу рідного краю.
29.04.20 (середа)
Читання: Буквар с. 98 -99.Читаю і розповідаю. Доповни вірш назвами днів
Тижня.
Письмо: Слова, близькі за значенням.
Гарний, добрий, хороший, лагідний.
Веселий, радісний, щасливий.
З кожного рядка вибрати по два слова, скласти і записати речення.
Математика: с. 122, завдання 2, 3, 4. Розпізнавання геометричних фігур.
Мистецтво: Малювання квітучої гілочки яблуні.
30.04 20 (четвер)
Дизайн та технології: Виготовлення листівки ,, Квіти для мами”.
04.05.20 (понеділок)
Читання: Буквар с. 100 – 101. Читаю і розповідаю. Порівняй прочитане з малюнками до текстів. Робота з дитячою книжкою ( на власний вибір).
Письмо: Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за запитаннями хто? що?. Записати по чотири слова:
Хто? - …, …, …, … .
Що? - …, …, …, … .
Математика: с. 123, завдання 1, 2, 4. Знайти і записати довжину ламаної лінії завдання 4
Я досліджую світ: с. 93 – 94. Поведінка у громадських місцях
05.05.20 (вівторок)
Читання: Буквар : с. 102 – 103.Читаємо і розповідаємо. Виразне читання.
Письмо: Вживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнком.(2 -3 речення)
Математика: с. 124 , завдання 2, 3 .Визначення часу за годинником.
Я досліджую світ : с. 95 – 96. Як поводитися з підозрілими предметами. Поведінка з незнайомцями .
06.05.20 (середа)
Читання: с. 104-105. Читаю і розповідаю. Робота над змістом прочитаного.
Письмо: Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за запитаннями який? яка? яке? Списування речення поданого рукописним шрифтом.
Всі сади всипала весна буйним квітом.
Математика: с. 125, завдання 1, 2,3. Визначення відстані маршруту.
Мистецтво : Створення чарівного птаха на калині, прикрашання його яскравими візерунками.
07.05. 20 (четвер)
Дизайн та технології: Аплікація з паперу. Золота рибка.
08.05.20 (п’ятниця)
Читання: Буквар с. 106 -107.Читаю і розповідаю.
Математика: с.126 , завдання 2. 3. Обчислення виразів зручним способом.
Я досліджую світ: с. 97 – 98. До кого звертатися в разі виникнення небезпечних ситуацій.