Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Українська мова : письмо27.04.20 (понеділок) Читання: Буквар с. 94 -95.Читаю і розповідаю. Робота із запитаннями до вірша Г.Бойка ,, Здоровим будь”. Письмо: Скласти і записати речення із словами, які мають певні значення: Ключ (пташиний) ключ ( для ремонту техніки). Коса (дівоча) коса (косити траву) коса (річкова)
Навчальний диктант На узліссі ріс старий дуб. Розлоге гілля густо вкрите зеленим листям. Міцне коріння дуба випиналось із землі. Математика: с. 120, завдання 2, 3, 4. Я досліджую світ: с. 89 – 92, Чому потрібно охороняти рослини і тварини. 28.04. 20 (вівторок) Читання: Буквар с. 90 - 91. Читаю і розповідаю. Читання в особах. Письмо: Слова протилежні за значенням. Складання і записування речень із ними Великий – малий. Кислий – солодкий. Перетворення і списування тексту. сонечко На світило небі. хмара насунула Раптом. рясний Пішов дощ. Математика: с. 121 , завдання 1, 2. Дні тижня Я досліджую світ: с. 92. Створити з малюнків міні Червону книгу рідного краю. 29.04.20 (середа) Читання: Буквар с. 98 -99.Читаю і розповідаю. Доповни вірш назвами днів Тижня. Письмо: Слова, близькі за значенням. Гарний, добрий, хороший, лагідний. Веселий, радісний, щасливий. З кожного рядка вибрати по два слова, скласти і записати речення. Математика: с. 122, завдання 2, 3, 4. Розпізнавання геометричних фігур. Мистецтво: Малювання квітучої гілочки яблуні. 30.04 20 (четвер) Дизайн та технології: Виготовлення листівки ,, Квіти для мами”.
04.05.20 (понеділок) Читання: Буквар с. 100 – 101. Читаю і розповідаю. Порівняй прочитане з малюнками до текстів. Робота з дитячою книжкою ( на власний вибір). Письмо: Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за запитаннями хто? що?. Записати по чотири слова: Хто? - …, …, …, … . Що? - …, …, …, … . Математика: с. 123, завдання 1, 2, 4. Знайти і записати довжину ламаної лінії завдання 4 Я досліджую світ: с. 93 – 94. Поведінка у громадських місцях 05.05.20 (вівторок) Читання: Буквар : с. 102 – 103.Читаємо і розповідаємо. Виразне читання. Письмо: Вживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнком.(2 -3 речення)
Математика: с. 124 , завдання 2, 3 .Визначення часу за годинником. Я досліджую світ : с. 95 – 96. Як поводитися з підозрілими предметами. Поведінка з незнайомцями . 06.05.20 (середа) Читання: с. 104-105. Читаю і розповідаю. Робота над змістом прочитаного. Письмо: Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за запитаннями який? яка? яке? Списування речення поданого рукописним шрифтом. Всі сади всипала весна буйним квітом. Математика: с. 125, завдання 1, 2,3. Визначення відстані маршруту. Мистецтво : Створення чарівного птаха на калині, прикрашання його яскравими візерунками. 07.05. 20 (четвер) Дизайн та технології: Аплікація з паперу. Золота рибка. 08.05.20 (п’ятниця) Читання: Буквар с. 106 -107.Читаю і розповідаю. Математика: с.126 , завдання 2. 3. Обчислення виразів зручним способом. Я досліджую світ: с. 97 – 98. До кого звертатися в разі виникнення небезпечних ситуацій. |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||