Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Українська мова :читання1 тиждень 13 березня с.107 Т.Шевченко "Встала весна" вивчити напам׳ять. 17 березня с.107 Т.Шевченко"Зацвіла в долині читати",с.108-працювать над запитаннями. 18 березня с.108 В.Скомаровський "Над "Кобзарем" читати. 20 березня (2 уроки) 1 урок-перевіряю свої досягнення с.109,2 урок- читання дитячих книжок на вибір. 2 тиждень 31 березня Читати дитячі книжки на вибір. 1 квітня с.110 Укр.нар.пісня "Ой весна,весна" читати. 3 квітня с.111.читати, вивчити напам׳ять" Вийди,вийди сонечко". https://youtu.be/GX-AE07bDe4 3 тиждень 7 квітня Тема. Образ весни в поезії. Іван Франко. "Надійшла весна прекрасна".О.Копиленко "Весна іде" Зміст уроку: *Переглянути відео. Ознайомитись із біографією О.Копиленка,послухати спів птахів,виконати завдання.https://youtu.be/WNnI-N7TIU8 *с.112-113 читати,відповідати на запитання,с.113-вірш вивчити напам׳ять. 8 квітня Тема.Марія Чумарна.«Сьогодні Василько найкраще читав…» Зміст уроку: *с.115 читати вірш, працювати над запитаннями. 10 квітня Тема.Причина і наслідок. Ліна Костенко«Перекинута шпаківня» Зміст уроку: * підручник с. 116 – виразно читати, відповідати на запитання. *переглянути відео https://youtu.be/7LH21ZZVWrI. 4 тиждень
14 квітня Тема. Робота з дитячою книжкою. Зміст уроку: * Прочитати оповідання або казку на вибір; * Переказати зміст прочитаного. 15 квітня
Тема. В. Сухомлинський « Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». Зміст уроку: * Прослухайте оповідання з відео;https://youtu.be/jr1AoeV-dbw; * с. 117 – 118, читати, відповідати на запитання. 17 квітня Тема. . А. Камінчук «Українська писанка…».В. Лучук «Тільки мама». Зміст уроку: * Переглянути відео; https://www.youtube.com/watch?v=HLs7_8O09Ow&feature=emb_err_watch_on_yt * с.119 – виразно читати, відповідати на запитання. 5 тиждень 21 квітня Тема.Леся Українка «На зеленому горбочку». Зміст уроку: *Прослухати вірш на відео;https://youtu.be/2Eof4H8-r1A *с.119 – виразно читати, відповідати на запитання. 22 квітня Тема.Тетяна Майданович «Що таке мир».Мурал. Зміст уроку: *Перегляньте відео-урок https://youtu.be/zDjxZYhWRcw *с.120 – виразно читати вірш. 24 квітня(1 урок) Тема.Перевіряю свої досягнення по темі "Надійшла весна прекрасна". Зміст уроку:*Дати відповіді на запитання 1.Про яку пору року йдеться в даному розділі?А) Весна Б) Зима В) Осінь Г) Літо 2.Хто написав вірш "Перекинута шпаківня"?
А) Ліна Костенко Б) Тетяна Майданович В) Іван Франко 3. Хто автор тексту "Хлопчик і дзвіночок конвалії А) Іван Франко Б) Василь Сухомлинський В) Тарас Шевченко
4. На що був схожий Дзвіночок Конвалії в оповіданні? Квітка була справді чудова. Вона була схожа на ______________ А) крапельки роси Б) на білосніжні перлинки В) ранкове небо й на блакитну воду ставка, і ще на щось дивовижно красиве
5. Що таке мурал? А) це високий стовп Б) це великий банер В) стінопис - велика картина, що намальована на стіні будівлі Г) це пам'ятник 6. Що може мама робити з вірша "Тільки мама", який написав Всеволод Лучук А) вишивати Б) лагідно сварити В) суп варити
7. Хто притулився на зеленому горбочку , у вишневому садочку у вірші Лесі Українки "На зеленому горбочку"? А) собачка Б) лялька В) хатинка
8. З чим порівнює Анатолій Камінчук писанку ? А) з квіткою Б) з сонцем В) з весною 24 квітня(2 урок) Тема: 23 квітня-Всесвітній день книги *Перегляньте мультфільм https://youtu.be/rcfXNoEQQHw; *Подивіться відео https://youtu.be/liGzMLrOTx4. 6 тиждень 28 квітня Тема: Робота з дитячою книжкою. Зміст уроку: *Прочитай оповідання або казку на вибір; *Розкажи своїм рідним зміст прочитаного тексту.
29 квітня Тема. Скільки на Землі іще цікавого! Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? О. Дерманський " Чудо із чудес" . Зміст уроку: *Розгорни підручник на с. 122. Прочитай тему розділу та поради; *Переглянь відеозвернення автора https://youtu.be/OSbHwzqGBk0; *Виразно прочитай вірш і дай відповіді на запитання. *Переглянь відео "Сім чудес світу".https://youtu.be/JI5MOTQwafk. 7 тиждень 5 травня Тема. Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні ліки» (із журналу) . Зміст уроку: *Переглянь відео; *Опрацюй сторінку 123 підручника. Дай відповідь на запитання. *Переглянь відео https://youtu.be/iLU1vckkrl8; 6 травня Тема. Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Зміст уроку: *Перегляньте сторінки 124 - 125 підручника; *Познайомтеся з журналами, переглянувши відео https://youtu.be/_ENi_gtP-vI; *Дай відповідь на запитання. 8 травня(1 урок) Тема. Сторінками журналу «Джміль» . Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки завгодно?». Зміст уроку: *Переглянути відео про наші гроші https://drive.google.com/file/d/14sl_bKVsNBOu7Qyy1KRAo0lA-YXqDag0/view; *с. 126 - 127 – читати; відповідати на запитання. (2 урок) Тема. М.Чумарна "Товар і покупець" (казка-загадка). Зміст уроку: *с. 127 – читати; відповідати на запитання. 8 тиждень 12 травня Тема. Наші мудрі друзі - енциклопедії. Досліджуємо текст "Поклоніння вогню". Зміст уроку: *Переглянути відео з дитячої енциклопедії "Про все на світі"; *с. 128 - 129 – читати; відповідати на запитання. 13 травня Тема. Фантазуй і створюй! Н Кир’ян "Розмова хмарок". Зміст уроку: *Переглянути відео про хмариhttps://drive.google.com/file/d/1eO6IRSLyHWxoqhWrFK3D49RdZ5w03fE7/view; *Прочитати словничок-довідничок; *с. 130 - 131 – читати вірш; відповідати на запитання. 15 травня Тема. Діагностична робота. Читання вголос. Зміст уроку: *Шановні батьки, прошу допомогти організувати цей вид перевірки. Спочатку перевірте темп читання за допомогою годинника. Текст для читання на картинці. Кількість слів є позначеною на полях, щоб вам було легше рахувати. Заспокойте дитину і, коли вона почне читати, тихенько увімкніть годинника, через хвилину вимкніть і відмітьте, до якого слова дочитала дитина, а вона хай дочитує текст до кінця. Кількість слів за хвилину надішліть мені. *Для розуміння прочитаного дати відповіді на запитання (не підглядаючи в текст) письмово і надіслати мені . *Результат надіслати до вечора 15.05. 9 тиждень 19 травня Тема. Веселе слово. П.Глазовий "Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші". Зміст уроку: *Прочитати словничок-довідничок; *с. 131 - 133 – читати вірш; відповідати на запитання. Спробуйте прочитати вірш разом з батьками в ролях. 20 травня Тема. Л.Костенко "Вербові сережки". Створення казки. Зміст уроку: *с. 134 – читати вірш; відповідати на запитання; *Усно створити казку про пригоди дівчаток, яким верба подарувала сережки і розповісти її батькам. 22 травня(1 урок) Тема. Як здійснити мрію. М.Снаговський "Про пасажирський лайнер і паперовий літачок". Зміст уроку: *с. 135 - 136 – читати оповідання; відповідати на запитання. 22 травня(2урок) Тема. Діагностична робота. Робота з літературним твором. Зміст уроку: *Прочитати текст з картинки; *Дати відповіді на запитання;
1. До якого жанру відноситься даний твір? а) вірш б) казка в) оповідання 2. Обери правильне міркування. Головна думка твору: а) Добре, що у лісі є хатина, де можна сховатись від дощу. б) Людина красна не словами, а добрими ділами. в) Потрібно соромити тих, хто не слідкує за прогнозом погоди. 3. Встановіть послідовність подій у творі. а) Хлопці сховались в хатинці у лісі і побачили, як до хатини прибіг ще один хлопчик. б) Третій хлопець зняв з себе суху сорочку і дав її змоклому хлопчику. в) Одного дня троє хлопців гуляли лісом і раптом пішов дощ. г) Двоє хлопців поспівчували тому, хто змок на дощі. 4. Поміркуй та продовж думку. Гарні – красиві діла, а не слова. Так говорять __________________ 10 тиждень 26 травня Тема. Країна фантазія. Л.Компанієць "Чотири квіточки". Зміст уроку: *Переглянути відео "Легенди про квіти"https://youtu.be/EQHoPAb1jz0; *с. 137 - прочитай вірш з інтонацією . Дай відповіді на питання. 27,29 травня Тема. Перевіряю свої досягнення.Підсумок за рік. |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||