1 тиждень
13 березня
с.107 Т.Шевченко "Встала весна" вивчити напам׳ять.
17 березня
с.107 Т.Шевченко"Зацвіла в долині читати",с.108-працювать над запитаннями.
18 березня
с.108 В.Скомаровський "Над "Кобзарем" читати.
20 березня
(2 уроки) 1 урок-перевіряю свої досягнення с.109,2 урок- читання дитячих книжок на вибір.
2 тиждень
31 березня
Читати дитячі книжки на вибір.
1 квітня
с.110 Укр.нар.пісня "Ой весна,весна" читати.
3 квітня
с.111.читати, вивчити напам׳ять" Вийди,вийди сонечко". https://youtu.be/GX-AE07bDe4
3 тиждень
7 квітня
Тема. Образ весни в поезії. Іван Франко. "Надійшла весна прекрасна".О.Копиленко "Весна іде"
Зміст уроку:
*Переглянути відео. Ознайомитись із біографією О.Копиленка,послухати спів птахів,виконати завдання.https://youtu.be/WNnI-N7TIU8
*с.112-113 читати,відповідати на запитання,с.113-вірш вивчити напам׳ять.
8 квітня
Тема.Марія Чумарна.«Сьогодні Василько найкраще читав…»
Зміст уроку:
*с.115 читати вірш, працювати над запитаннями.
10 квітня
Тема.Причина і наслідок. Ліна Костенко«Перекинута шпаківня»
Зміст уроку:
* підручник с. 116 – виразно читати, відповідати на запитання.
*переглянути відео https://youtu.be/7LH21ZZVWrI.
4 тиждень
14 квітня
Тема. Робота з дитячою книжкою.
Зміст уроку:
* Прочитати оповідання або казку на вибір;
* Переказати зміст прочитаного.
15 квітня
Тема. В. Сухомлинський « Хлопчик і Дзвіночок Конвалії».
Зміст уроку:
* Прослухайте оповідання з відео;https://youtu.be/jr1AoeV-dbw;
* с. 117 – 118, читати, відповідати на запитання.
17 квітня
Тема. . А. Камінчук «Українська писанка…».В. Лучук «Тільки мама».
Зміст уроку:
* Переглянути відео; https://www.youtube.com/watch?v=HLs7_8O09Ow&feature=emb_err_watch_on_yt
* с.119 – виразно читати, відповідати на запитання.
5 тиждень
21 квітня
Тема.Леся Українка «На зеленому горбочку».
Зміст уроку:
*Прослухати вірш на відео;https://youtu.be/2Eof4H8-r1A
*с.119 – виразно читати, відповідати на запитання.
22 квітня
Тема.Тетяна Майданович «Що таке мир».Мурал.
Зміст уроку:
*Перегляньте відео-урок https://youtu.be/zDjxZYhWRcw
*с.120 – виразно читати вірш.
24 квітня(1 урок)
Тема.Перевіряю свої досягнення по темі "Надійшла весна прекрасна".
Зміст уроку:*Дати відповіді на запитання
1.Про яку пору року йдеться в даному розділі?
А) Весна Б) Зима В) Осінь Г) Літо
2.Хто написав вірш "Перекинута шпаківня"?
А) Ліна Костенко Б) Тетяна Майданович В) Іван Франко
3. Хто автор тексту "Хлопчик і дзвіночок конвалії
А) Іван Франко Б) Василь Сухомлинський В) Тарас Шевченко
4. На що був схожий Дзвіночок Конвалії в оповіданні?
Квітка була справді чудова. Вона була схожа на ______________
А) крапельки роси Б) на білосніжні перлинки В) ранкове небо й на блакитну воду ставка, і ще на щось дивовижно красиве
5. Що таке мурал?
А) це високий стовп Б) це великий банер В) стінопис - велика картина, що намальована на стіні будівлі Г) це пам'ятник
6. Що може мама робити з вірша "Тільки мама", який написав Всеволод Лучук
А) вишивати
Б) лагідно сварити
В) суп варити
7. Хто притулився на зеленому горбочку , у вишневому садочку у вірші Лесі Українки "На зеленому горбочку"?
А) собачка
Б) лялька
В) хатинка
8. З чим порівнює Анатолій Камінчук писанку ?
А) з квіткою
Б) з сонцем
В) з весною
24 квітня(2 урок)
Тема: 23 квітня-Всесвітній день книги
*Перегляньте мультфільм https://youtu.be/rcfXNoEQQHw;
*Подивіться відео https://youtu.be/liGzMLrOTx4.
6 тиждень
28 квітня
Тема: Робота з дитячою книжкою.
Зміст уроку:
*Прочитай оповідання або казку на вибір;
*Розкажи своїм рідним зміст прочитаного тексту.
29 квітня
Тема. Скільки на Землі іще цікавого! Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? О. Дерманський " Чудо із чудес" .
Зміст уроку:
*Розгорни підручник на с. 122. Прочитай тему розділу та поради;
*Переглянь відеозвернення автора https://youtu.be/OSbHwzqGBk0;
*Виразно прочитай вірш і дай відповіді на запитання.
*Переглянь відео "Сім чудес світу".https://youtu.be/JI5MOTQwafk.
7 тиждень
5 травня
Тема. Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні ліки» (із журналу) .
Зміст уроку:
*Переглянь відео;
*Опрацюй сторінку 123 підручника. Дай відповідь на запитання.
*Переглянь відео https://youtu.be/iLU1vckkrl8;
6 травня
Тема. Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії.
Зміст уроку:
*Перегляньте сторінки 124 - 125 підручника;
*Познайомтеся з журналами, переглянувши відео https://youtu.be/_ENi_gtP-vI;
*Дай відповідь на запитання.
8 травня(1 урок)
Тема. Сторінками журналу «Джміль» . Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки завгодно?».
Зміст уроку:
*Переглянути відео про наші гроші https://drive.google.com/file/d/14sl_bKVsNBOu7Qyy1KRAo0lA-YXqDag0/view;
*с. 126 - 127 – читати; відповідати на запитання.
(2 урок)
Тема. М.Чумарна "Товар і покупець" (казка-загадка).
Зміст уроку:
*с. 127 – читати; відповідати на запитання.
8 тиждень
12 травня
Тема. Наші мудрі друзі - енциклопедії. Досліджуємо текст "Поклоніння вогню".
Зміст уроку:
*Переглянути відео з дитячої енциклопедії "Про все на світі";
*с. 128 - 129 – читати; відповідати на запитання.
13 травня
Тема. Фантазуй і створюй! Н Кир’ян "Розмова хмарок".
Зміст уроку:
*Переглянути відео про хмариhttps://drive.google.com/file/d/1eO6IRSLyHWxoqhWrFK3D49RdZ5w03fE7/view;
*Прочитати словничок-довідничок;
*с. 130 - 131 – читати вірш; відповідати на запитання.
15 травня
Тема. Діагностична робота. Читання вголос.
Зміст уроку:
*Шановні батьки, прошу допомогти організувати цей вид перевірки. Спочатку перевірте темп читання за допомогою годинника. Текст для читання на картинці. Кількість слів є позначеною на полях, щоб вам було легше рахувати. Заспокойте дитину і, коли вона почне читати, тихенько увімкніть годинника, через хвилину вимкніть і відмітьте, до якого слова дочитала дитина, а вона хай дочитує текст до кінця. Кількість слів за хвилину надішліть мені.
*Для розуміння прочитаного дати відповіді на запитання (не підглядаючи в текст) письмово і надіслати мені .
*Результат надіслати до вечора 15.05.
9 тиждень
19 травня
Тема. Веселе слово. П.Глазовий "Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші".
Зміст уроку:
*Прочитати словничок-довідничок;
*с. 131 - 133 – читати вірш; відповідати на запитання. Спробуйте прочитати вірш разом з батьками в ролях.
20 травня
Тема. Л.Костенко "Вербові сережки". Створення казки.
Зміст уроку:
*с. 134 – читати вірш; відповідати на запитання;
*Усно створити казку про пригоди дівчаток, яким верба подарувала сережки і розповісти її батькам.
22 травня(1 урок)
Тема. Як здійснити мрію. М.Снаговський "Про пасажирський лайнер і паперовий літачок".
Зміст уроку:
*с. 135 - 136 – читати оповідання; відповідати на запитання.
22 травня(2урок)
Тема. Діагностична робота.
Робота з літературним твором.
Зміст уроку:
*Прочитати текст з картинки;
*Дати відповіді на запитання;
м
1. До якого жанру відноситься даний твір?
а) вірш
б) казка
в) оповідання
2. Обери правильне міркування. Головна думка твору:
а) Добре, що у лісі є хатина, де можна сховатись від дощу.
б) Людина красна не словами, а добрими ділами.
в) Потрібно соромити тих, хто не слідкує за прогнозом погоди.
3. Встановіть послідовність подій у творі.
а) Хлопці сховались в хатинці у лісі і побачили, як до хатини прибіг ще один хлопчик.
б) Третій хлопець зняв з себе суху сорочку і дав її змоклому хлопчику.
в) Одного дня троє хлопців гуляли лісом і раптом пішов дощ.
г) Двоє хлопців поспівчували тому, хто змок на дощі.
4. Поміркуй та продовж думку.
Гарні – красиві діла, а не слова. Так говорять __________________
10 тиждень
26 травня
Тема. Країна фантазія. Л.Компанієць "Чотири квіточки".
Зміст уроку:
*Переглянути відео "Легенди про квіти"https://youtu.be/EQHoPAb1jz0;
*с. 137 - прочитай вірш з інтонацією . Дай відповіді на питання.
27,29 травня
Тема. Перевіряю свої досягнення.Підсумок за рік.