Тиждень 1
16 березня
Підручник с.80-81читати,с.84-працювати над підсумком по темі.
В друкованому зошиті с.30-31 завдання1,2.
18 березня
Підручник с.86-87 читати. В друкованому зошиті с.31-32, завдання1,2,3.
19 березня
Підручник с.88-89 читати .В друкованому зошиті с.32-33 завдання1,2.
Тиждень 2
30 березня
Підручник с.90-91читати. В друкованому зошиті с.33 завдання1,2.
1 квітня
Підручник с.95 читати. В друкованому зошиті с.5, завдання1,2.
2 квітня
Підручник с.88-89 читати .В друкованому зошиті с.32-33 завдання1,2.
Тиждень 3
06.04.
Тема. Я в театрі.
Зміст уроку:
*підручник с.96-97;
*зошит с.35-36,1 і 2 завдання.
*позначити погоду в календарі спостережень за погодою;
*переглянути відео https://youtu.be/HHglJ8dB6aY ;
08.04
Тема уроку. Різноманітність людей в світі. Країни світу.
Зміст уроку:
*підручник с. 100-102 ;
*опрацювати в друкованому зошиті с.36.
*позначити погоду в календарі спостережень за погодою;
*переглянути відеоhttps://youtu.be/Dpo1BcPhgrI.
09.04
Тема уроку. Взаємозв'язки України з іншими країнами.
Зміст уроку:
*підручник с.103 ;
*опрацювати в друкованому зошиті с.37-38 завд.1,2
*позначити погоду в календарі спостережень за погодою;
*переглянути відео.
Тиждень 4
13.04
Тема. Внесок українців у світові досягнення.
Зміст уроку:
* Позначити погоду у календарі спостережень за погодою;
* Підручник с.104-105;
* Виконати завдання у зошиті с.38 .
*Перегляньте відео https://youtu.be/bGkemRNf1Mo;
15.04
Тема. Тематичне тестування.
Зміст уроку:
Виконайте тест, обравши одну з відповідей. Запишіть номер завдання і літеру з вірною відповіддю.
- Вибери правильну відповідь.
Державною мовою України є:
а) українська мова;
б) російська мова;
в) англійська мова.
2. Дай правильну відповідь.
Хто був відомим українським художником і поетом?
а) Тарас Шевченко.
б) Богдан Хмельницький.
3.Продовж речення: «Україна-одна з найбільших за територією країн …»
а)світу;
б)Європи.
4. Вибери правильну відповідь. Столиця України – місто …
а)Чернігів,
б) Київ,
в) Львів.
5. Продовж речення.
Верба, калина, тополя – це …
а) народні символи України, б) державні символи України.
6. Познач правильну кінцівку речення.
Тих, хто народився і живе в Україні, називають:
а) сусідами;
б) громадянами України;
в) родичами.
7. Дай відповідь на запитання.
Як потрібно говорити в читальному залі бібліотеки?
а) Голосно, б) пошепки, в) не говорити.
8. Продовж речення. Усе, що протягом поколінь створили люди: храми і дороги, міста і парки, твори мистецтва, книжки - це є… .
а) предмети, зроблені руками людей, б) культурна спадщина,
в) нежива природа.
9. Вибери правильну відповідь.
Чи можна в музеях і на художніх виставках брати експонати руками?
а) Можна; б) не можна.
10. Вибери правильну відповідь. У Конституції України записано … .
а) правила поведінки учнів; б) права і обов'язки громадян України;
в) правила дорожнього руху.
11. Дай відповідь на запитання. У якому документі записані права всіх дітей світу? а) Декларація прав дитини; б) Конституція України.
12. Продовж речення. Учні мають права на … .(Познач всі правильні варіанти)
а) здобуття освіти; б) охорону здоров'я; д) дозвілля.
в) піклування дорослих; г) пропуски уроків;
16.04
Тема. Спостереження за зміною в природі навесні.
Зміст уроку:
*Поспостерігати на власному подвір'ї за змінами в природі(по можливості) і розповісти про це своїм близьким.
*переглянути відео https://youtu.be/jKbKYTw_YcY.
Тиждень 5
22.04
Тема. Життя по правилах та обов'язках.
Зміст уроку:
*Переглянь правила для учнів у віршах https://youtu.be/JYjjpmPIf64;
*Переглянь відео про права і обов'язки дітейhttps://youtu.be/aLhZXaahyO0.
23.04
Тема.Цінності життя. Здоров'я-найцінніший скарб.
Зміст уроку:
*Перегляньте відео https://youtu.be/X_t2fGl-7qo
Тиждень 6
27.04,29.04
Тема.Природні цінності.
Зміст уроку:
Прочитай і поміркуй хто б міг написати цього листа.
Дорогі діти!
Я дуже цінна для Вас людей, але потребую охорони.Щороку люди
вирубують ліси.У річки зливають відходи. Повітря забруднюють
викидами із заводів.Багато рослин і тварин перебувають на межі
вимирання.Подумайте про мене!Адже втрачене- не повернути!
- - Чому авторка листа вважає себе цінною для людей?
Обґрунтуй свою думку.
- Чи погоджуєшся ти з тим, що об’єкти природи можуть зникнути, і
повернути їх буде неможливо? Поясни свої міркування.
*Перегляньте відеоhttps://youtu.be/JZL8EqG7YoI;
30.04
Тема.Піклуємося про власне життя.Налагодження контактів з іншими.
Зміст уроку:
*Прочитай“Секрети спілкування”
1.Називай друга по імені, і він звертатиметься до тебе так само.
2.Будь уважним до тих, хто тебе оточує, і люди поважатимуть тебе.
3.Будь ввічливим, і у тебе буде багато друзів.
4.Умій уважно слухати іншого, і ти зможеш дізнатися багато нового.
5.Використовуй ігри, які допоможуть відпрацювати основні навички, без яких неможливо обійтись у спілкуванні.
*Переглянь відео Казка про дружбу “Хто важливіший” (канал “З любов’ю до дітей”) https://youtu.be/3BDCFaLeNWg
Тиждень 7
04.05
Тема.Все пов'язано з усім.
*Переглянь уважно відеоhttps://youtu.be/czQC7o8nI1k
06.05
Тема. Господарювання у природі. Операція "Посади своє деревце".
Зміст уроку:
*Позначити погоду у календарі спостережень за погодою;
*Разом з батьками вдома посади деревце, або квітку, або кущ. Сфотографуй і надішли мені світлину.
07.05
Тема. Ознаки літа в неживій природі.
Зміст уроку:
*Позначити погоду у календарі спостережень за погодою;
*Переглянути відеоhttps://youtu.be/hpeiR7j4u5o;
*Підручник с.110-111;
*Виконати завдання у зошиті с. 39.
Тиждень 8
13.05
Тема. Рослини влітку.
Зміст уроку:
*Позначити погоду у календарі спостережень за погодою;
*Підручник с.112-113;
*Виконати завдання у зошиті с. 40.
14.05
Тема. Тварини влітку.
Зміст уроку:
*Позначити погоду у календарі спостережень за погодою;
*Переглянути відеоhttps://youtu.be/owNl9BP5M0c;
*Підручник с.114-115;
*Виконати завдання у зошиті с. 41.
Тиждень 9
18.05
Тема.Природа і людина.
Зміст уроку:
*Позначити погоду у календарі спостережень за погодою;
*Переглянути відеоhttps://drive.google.com/file/d/1AlThQrGp5mm9HV4p8irUnK_r8SQIYrmQ/view;
*Підручник с.128-129;
*Виконати завдання у зошиті с. 46.
20.05
Тема. Червона книга України.
Зміст уроку:
*Позначити погоду у календарі спостережень за погодою;
*Переглянути відеоhttps://youtu.be/2zBOepegJqg;
*Підручник с.130-133;
*Виконати завдання у зошиті с. 47.
21.05
Тема. Діагностична робота.(Виконати до вечора 22.05)
Зміст уроку:
*Позначити погоду у календарі спостережень за погодою;
1. Група близьких родичів, які живуть разом, - це …
а) родовід; б) сім’я; в) сусіди.
2. Скільки годин на тиждень тобі можна дивитися телевізор?
а) 3 години; б) 2 години; в) 5 годин.
3. Якщо горить і валить дим – телефонуй на …
а) 102; б) 101; в) 103.
4. Затоплення водою значної частини суші навесні - це …
а) відлига; б) повінь; в) льодохід.
5. У другу неділю травня відзначають …
а) День матері; б) Великдень; в) день Конституції.
6. Продовж речення: «Поширення інформації, яка привертає увагу до товарів чи послуг – це …»
а) оголошення; б) реклама; в) покупка.
7. Місяцем тиші називають …
а) травень; б) червень; в) липень.
8. Основним законом України є …
а) Червона книга; б) Конституція; в) гімн України.
9. Вибери рядок, у якому перелічено назви свійських тварин.
а) кріт, миша, собака; б) корова, курка, індик; в) голуб, горобець, лелека.
25.05
Тема. Літні державні свята.
Зміст уроку:
*Позначити погоду у календарі спостережень за погодою;
*Переглянути презентацію https://drive.google.com/file/d/1EatNzsHxvZphNLr60ym5HA6oRC-Ia9Vo/view;
*Підручник с.118;
*Виконати завдання у зошиті с. 42.
27.05,28.05
Тема. Мрії про літо. Безпечна поведінка на відпочинку.Підсумок за рік.
Зміст уроку:
*Позначити погоду у календарі спостережень за погодою;
*Переглянути відеоhttps://drive.google.com/file/d/1t9xlJSvYnFaAi8eFu8CPFFg2fxn8P5dv/view;
https://drive.google.com/file/d/1WMA_a6r5mQYadgjGh1J0P5NJjtA1-Ucc/view;
https://drive.google.com/file/d/10-rNA13B7XJQO9romUBGJ9ErARVlcA2i/view;
*Підручник с.119-122;
*Виконати завдання у зошиті с. 42-44.
.