29.05.2020
Підсумковий урок
Виконайте вправи на закріплення вивченого матеріалу: впр. 1 ст. 241 - опрацюйте текст, впр. 2 ст. 242 - доповніть речення.
Бажаю успіхів!
27.05.2020
Тема: People and Society
Опрацюйте текст вправи 2 на ст. 228-229 та нові слова:
concious - свідомий
a favour - послуга
nowadays - у наш час
an advantage - перевага
sovereign - суверенний
a novice - послушник
a co-founder - співзасновник
to integrate - інтегрувати
to resolve - вирішити
a security - безпека
an issue - питання, пункт
dedicated - відданий, присвячений
fundamental - фундаментальний, базовий
a transparency - прозорість
to overcome - подолати
a collapse - колапс, крах
a ranking - рейтинг
a start-up - стартап, початок
Виконайте завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test-generations-people-and-society-173555.html (1 варіант на ваш вибір)
22.05.2020
Дорогі діти!
Сьогодні у нас за розкладом семестрові контрольні роботи - "Контроль читання" та "Контроль письма".
Кожен з вас отримав бланки із завданнями за вказаними видами робіт та роз'яснення щодо їх виконання.
Сподіваюсь, ви справитесь із завданнями.
Бажаю успіхів!
20.05.2020
Тема: Youth. Повторення граматичних структур (the Infinitive forms and the Gerund)
Пригадайте правила вживання інфінітива та герундія в англійській мові за таблицями на сторінках 210-211 та за відеоуроком https://www.youtube.com/watch?v=SIJSdQAFiFw
Виконайте вправи 1, 2, 3 та 4 на ст. 210-212 (запишіть скорочено).
Повторіть лексику на ст. 215 (якщо якісь з поданих слів не пригадаєте, скористайтеся словником та вивчіть їх).
15.05.2020
Тема: Youth
Сьогодні попрацюємо над поповненням словникового запасу. передусів, пригадайте зворотні займенники з часткою -self за цим посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ffbRHzj2cU4 .
А тепер розглянемо утворення прикметників з self та їх вживання. У перекладі на українську мову self означає "сам (-а, -е, -і), самотужки, самостійно, себе." Від нього утворилось добре відоме вам сучасне слово selfie - селфі, самофотографування. Отож, усі прикметники з self означають певні якості чи характеристики "себе".
Впр.1 ст.208 (доберіть значення до поданих слів):
selfish - егоїст
self-diciplined - самодисциплінований
self-interested - самозацікавлений, зацікавлений у собі
self-confident - самовпевнений, впевнений у собі
self-educated - самоосвічений
self-possessed - стриманий (самостриманий), витриманий
Впр.2 ст.209 (запишіть слова у словники, складіть та запишіть 5-8 речень з будь-якими з поданих слів):
1 - конверт зі зворотною адресою
2- самозахоплення
3 - егоцентричний
4- одноколірний
5 - самодисципліна
6 - самоосвічений
7 - зарозумілість
8 - самозакоханість
9 - саморобний (про річ), людина,яка самостійно багато досягла
10 - самовисміювання, самознущання
11 - самозанедбання, ігнорування власних інтересів
12 - саможаління
13 - самодокоряння
14 - самопожертва
Впр.3 ст.209 (спробуйте утворити антоніми до поданих прикметників за допомогою префіксів in-, im-, un-, non-), відеоурок вам допоможе: https://www.youtube.com/watch?v=-_0BnlbPpbM
Бажаю успіхів!
13.05.2020
Тема: "Youth in Mind"
Сьогодні розпочинаємо нову тему "Молодь"Для початку, ознайомимось з новою лексикою. Прочитайте, запишіть у словник та вивчіть слова зі ст.207 (подані нижче):
an addict - залежний, наркоман
a citizen - громадянин
drug - наркотики
government - уряд, влада
hardship - негаразди
participant - учасник
pregnancy - вагітність
to benefit - на користь
to handle calls - підтимувати телефонні розмови, обробляти дзвінки
exhausting - виснажливий
non-existent - неіснуючий
worldwide - світовий, поширений по всьому світу
to get dumped - те, що викидається (сміття)
to get training - тренуватися
to raise money for - збирати гроші на/для....
Виконайте наступні вправи:
- ex.2 p.204-206 - прочитайте, поєднайте запитання 1-9 з відповідними текстами A-F;
- ex.3 p.206 - визначте, про кого йдеться у реченнях (відповідно до прочитаних текстів впр.2);
- ex.4 p.207 - доберіть визначення до поданих слів;
Нагадую: вправи записуйте скорочено, фотозвіти надсилайте у Viber.
01.04.2020
Впр. 4 ст.172-174 - перечитати текст, який опрацьовували до канікул. Виконати завдання впр. 5 ст.175-176 письмово в зошиті (знайти у тексті слова, які відповідають визначенням 1-13).
Записати у словники нові слова зі сторінки 175.
03.04.2020
Повторити вивчені слова за темою розділу "Speaking about art" - ст. 175
Дати відповіді на запитання за змістом тексту впр.4 ст.172-174, відповіді записати у зошити:
1. Who is the main character of the story?
2. What book had Ginny's father given her when she was first becoming interested in art?
3. Which picture made Ginny gas?
4. What did Ginny feel while looking at the picture?
5. Who was the author of the picture?
Фото виконаних завдань надсилайте на номер Viber 0960722592.
08.04.2020
З 06 квітня на YouTube-каналі Міністерства освіти і науки України транслюються уроки з різних предметів. За розкладом каналу уроки англійської мови для 11 класу - у середу та четвер. Пропоную скопіювати посилання https://mon.gov.ua/ua/news/o-1000-startuye-vseukrayinska-shkola-onlajn-rozklad-i-temi-urokiv-na-tizhden-posilannya-na-youtube-mon-de-translyuvatimutsya-uroki-dlya-vsih-klasiv, за цим посиланням перейти на YouTube та переглядати уроки на цьому каналі у зручний для вас час. Урок за 08.04.2020 за темою "Types of art. Are you interested in art? Граматика. Повторення часових форм дієслова".
Дякую за роботу усім, хто опрацьовує завдання! Good luck!
10.04.2020
Рекомендую продовжити перегляд відеоуроків за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ZVrn6pFVpoU Спробуйте виконати запропоновані у відео завдання (можна без обмеження у часі - ставте "на паузу" і виконуйте стільки часу, скільки необхідно вам), а потім перевірте разом з вчителем.
Для тих, у кого немає можливості подивитись відеоурок - впр.8 ст.176 за підручником: доповніть речення у письмовій формі.
15.04.2020
Сьогодні попрацюємо зі словником.
Ст. 177 за підручником: ознайомитись зі значенням слова "art" (мистецтво - спосіб вираження та відтворення речей, ідей, почуттів за допомогою малюнка, скульптури, кіно, вистави тощо) та словосполучення "work of art" (витвір мистецтва).
Впр. 1 ст. 177 (обрати правильний варіант) - письмово, скорочено.
entertain - розважати
entertainer - артист, аніматор, той, хто розважає
entertainment - розваги
Впр. 2 ст. 178 (доберіть до кожного висловлювання необхідне слово) - письмово, скорочено.
17.04.2020
Продовжуємо поповнювати словниковий запас та вчитись використовувати ці слова в мовленні:
Виконати вправи 4, 5 на ст. 178-179 (письмово, скорочено), записати у словники та вивчити слова (невідомі з переліку)
audience - глядачі, аудиторія
cast - акторський склад
plot - сюжет
scene - сцена з фільму (вистави)
script - сценарій
sequel - продовження
soundtrack - саундтрек, музика до фільму
special effects - спецефекти
star - зірка, "зірковий" актор
subtitles - субтитри
22.04.2020
1) Переглянути відео-урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=PsSTMrNAjA0 (Жанри мистецтва. Повторення часових форм дієслова).
2) Виконати завдання за підручником: повторити правила на ст. 179-180, впр. 2, 3, 4 ст. 180-181.
24.04.2020
Переглянути відео-урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=9o8a5z6_9KU
Виконати одну із вправ 5, 6 або 7 на ст. 182 письмово.
НАГАДУЮ: Фото виконаних завдань надсилайте на номер Viber 0960722592
29.04.2020
Впр. 1 ст. 186 - написати міні-опис свого улюбленого фільму, орієнтуючись на запитання вправи.
Впр. 2 ст. 187-188 - читати.
06.05.2020
Продовжуємо тему "Art. Film Review" ("Мистецтво. Опис фільму").
Впр. 1 ст. 194 (прочитати, доповнити текст необхідними словами, поданими над текстом).
Впр.1 ст. 194 (ознайомитись з текстом, дати відповіді на запитання письмово).
Чекаю на ваші фотозвіти!
08.05.2020
Тема: Art. Vocabulary and Grammar revision.
За можливості перегляньте відеоурок за темою за цим посиланням https://www.youtube.com/watch?v=he9ACZYv
Виконайте впр.1 ст.200 (заповніть пропуски у тексті необхідними словами, поданими над вправою).
Впр.2 ст.201 (необхідно вжити дієслова у правильній часовій формі).
Впр. 4 ст. 201-202 (прочитати, відповісти на запитання).
Нагадую, вправи записуйте скорочено, фото виконаних завдань надсилайте у Viber.