Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Математика1 тиждень 13 березня с.129-130, №794,795797-письмово,№792,793-усно. 16 березня с.130-131, усно№800,804,письмово №801,802,803,805. 17 березня с.132,№808,809 усно, письмово-№810,811. 18 березня с.132-133,усно№813,814.письмово-№815,816. 20 березня с.133-134,письмово №817,818,819,820,821,усно №822,823. 2 тиждень 30 березня с.135, усно№826,832,письмово №827,828,829,830. 31 березня с.136-137, №835,840- усно,письмово №836,837,839. 1 квітня с.138-139,усно№845,849,письмово-№846,848,850,851. 3 квітня *с.139-140,письмово №854,855,860,усно №853,856,857. *перегляньте відео https://youtu.be/-ylVFFHx06E 3 тиждень 6 квітня Тема. Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників. Зміст уроку: *підручник с.140-141,№861,862,866,867-усно; *№863,864,865,868,869,870-письмово. 7квітня Тема. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (№ 871-880). Зміст уроку: *підручник с.142,№874,880-усно; *№871,872,873,874,875,878-письмово; *за бажанням виконати-№876,877. 8 квітня Тема.Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 881-889). Зміст уроку: *підручник с.143-144,№882,888 усно; *№-881,883,884,885,887-письмово; 10 квітня Тема.Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 890-897). Зміст уроку: *підручник с.144-145,усно-№890,891,892,893; *письмово-№894,896. або опрацювати цю тему по відеоуроку https://youtu.be/vPklw4jRUqQ 4 тиждень
13 квітня Тема.Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (№ 898-907). Зміст уроку: *Виконати усно- №898,901,902,903; *Виконати письмово- №899,900,904,906; *Побудувати квадрат №905. 14 квітня Тема.Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач Зміст уроку: *Виконати усно-№908,909,911,912. *Письмово-№910,913,914. Тема.Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (№ 916-924). Зміст уроку: *Виконати усно-№916-922; *Письмово-№923,924. 17 квітня Тема.Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (№ 925-933). Зміст уроку: *Виконати усно-№925,926,927,928,. *Письмово-№929,930,933. 5 тиждень 21 квітня Тема.Множення з числами 1і0. Периметр прямокутника. Зміст уроку: *Перегляньте пояснення по відеоhttps://youtu.be/IJLcVk5VYnA *Виконати усно-№934,935,936,941. *Письмово-№937,938,939,942. 22 квітня Тема.Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Зміст уроку: *Перегляньте пояснення по відеоhttps://youtu.be/R3Fmkj4hhdo(перегляньте 2хв.40 с.,інший час відео-на пояснення теми наступного уроку) *Виконати усно-№944,946,946,948. *Письмово-№943,945,949,950,951. 24 квітня Тема.Ділення числа 0.Неможливість ділення на 0.Периметр квадрата. Зміст уроку: *Перегляньте пояснення по відеоhttps://youtu.be/R3Fmkj4hhdo(перегляньте,починаючи з 2хв.40 с.,) *Виконати усно-№952,953,956,957. *Письмово-№954,955,958,959. 6 тиждень 27 квітня Тема.Множення і ділення чисел на 10.Периметр прямокутника. Зміст уроку: *Перегляньте пояснення по відеоhttps://youtu.be/xyIq4rk3xmE *Виконати усно-№961,962,963,967.968. *Письмово-№964,966,969,972. 28 квітня Тема.Множення і ділення чисел на 10.Периметр прямокутника. Зміст уроку: *Виконати усно-№974,976. *Письмово-№973,975. 29 квітня Тема.Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Зміст уроку: *Виконати усно-№979. *Письмово-№977,978,980.
7 тиждень 4 травня Діагностична робота з математики
1.Математичний диктант (записати тільки відповідь) Знайти:
2.Знайти значення виразів. 32:8+40 20+28:4 42:7:3 (45-20):5 5+(35+5) 42-45:9
3.Порівняти. 9+21 70 80 70+25 56 50+4 95-10 63
4.Розв’язати задачу. Навесні матуся посадила 35 саджанців жовтого перцю, а червоного – у 5 разів менше. Скільки всього саджанців перцю посадила матуся? 5.Геометричний матеріал. Накреслити прямокутник, довжина якого 8см, а ширина – 5см. Знайти периметр. 5 травня Тема.Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел. Зміст уроку: *Виконати усно-№981,983,985. *Письмово-№982,984,986. 6 травня Тема.Повторення вивчених випадків множення. Зміст уроку: *Виконати усно-№988. *Письмово-№987,989. 8 травня Тема.Повторення вивчених випадків ділення. Зміст уроку: *Виконати усно-№991,992. *Письмово-№990,993. 8 тиждень 12 травня Тема.Одиниці вимірювання величин.Дії з іменованими числами. Зміст уроку: *Виконати усно-№994,996,997. *Письмово-№995,998. 13 травня Тема.Календар весняних місяців. Зміст уроку: *Виконати усно-№999,1000. *Письмово-№1001. 15 травня Тема.Календар весняних місяців. Зміст уроку: *Письмово-№1002,1003. 9-10 тиждень 18 травня Тема. Повторення за рік.Резервний урок 1. *Переглянути урок по відео і виконати завдання https://youtu.be/f8UloYfbeUE 19 травня Тема.Повторення за рік.Резервний урок 2. *Переглянути урок по відео і виконати завдання https://youtu.be/6pum6ELXkNQ 20 травня Тема.Повторення за рік.Резервний урок 3. *Переглянути урок по відео і виконати завданняhttps://youtu.be/WvN6PL5p_gM 22 травня Тема.Діагностична робота.
У баку автомобіля було 40 літрів бензину. Для поїздки на дачу витратили 14 л бензину, а для поїздки на станцію - 3 л. Скільки літрів бензину залишилося в баку?
7 · 2 18 : 9 71 - 24 + 48 (52 – 49) · 6 17+ (21:3) 21+(91 - 67)
25 см 34 см 60 хв 1 год 6 м 6 см 1 доба 24 год
25 травня Тема.Повторення за рік.Повторення таблиці множення на 3. Взаємозв'язок дій ділення і множення. *Переглянути урок по відео і виконати завдання https://youtu.be/Rc9qi6DRL6g
26 травня Тема.Повторення за рік.Повторення таблиць множення та ділення на 4 та 5. *Переглянути урок по відео і виконати завдання https://youtu.be/vxzdfvLG_AU 27 травня Тема. Повторення за рік.Повторення таблиць множення та ділення 2-7. *Переглянути урок по відео і виконати завданняhttps://youtu.be/py95DHPmYWc 29 травня Тема. Повторення за рік.Повторення таблиць множення та ділення 2-9. *Переглянути урок по відео і виконати завдання https://youtu.be/2ZNnVfcjPfA |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||