30.03
Позакласне читання: Із скарбниці казкарів світу.
Прочитати казку на вибір і намалювати ілюстрацію.
31.03
Астрід Ліндгрен " Про Карлсона, що живе на даху"
Читати в підручнику ст. 152-157, зошит с. 52 вправа 4,5,6.
01.04
Подивіться казку https://www.youtube.com/watch?v=t1SR3abnIRg
03.04
Контрольна робота. Робота з літературним твором (письмово)
https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-u-3-klasi-robota-nad-literaturnim-tvorom-80030.html
06.04
Послухайте https://www.youtube.com/watch?v=8vP2l1R5KaA
Тестування https://naurok.com.ua/test/bozhena-nemcova-u-carya-troyana-capini-vuha-80605.html
07.04
Опрацювати сторінку 158 у підручнику.
08.04
Підручник ст.159-160.
10.04
Позакласне читання.
Прочитати вірш про весну і намалювати ілюстрацію
13.04
Тамара Коломієць "Березень" ст.162.
14.04
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=xUXTGlSuZbw
Прочитайте вірш І.Франка
Надійшла весна прекрасна,
многоцвітна, тепла, ясна,
наче дівчина в вінку.
Зацвіли луги, діброви,
повно гомону, розмови
і пісень в чагарнику.
15.04
Михайло Стельмах "Гуси-лебеді летять"
ст.163-164
17.04
Опрацювати сторіну 165 у підручнику.
21.04
Опрацюйте вірш А.М’ястківський
РОЗМОВА З ОДУДОМ
- Ду-ду-ду, чі-чі-чі...
Де ночуєш ти вночі?
— Чі-чі-чі, ду-ду-ду
Я ночую у саду.
— Ду-ду-ду, чі-чі-чі...
Од садка віддай ключі!
— Чі-чі-чі, ду-ду-ду
— Загубив і не знайду.
Визначте
Тема:
Головна думка:
Жанр:
22.04
Опрацювати підручник на ст.167-168.
24.04
Прослухайте https://www.youtube.com/watch?v=CdrwbiXzX7U
27 квітня (понеділок)
Позакласне читання. Прочитати вірш Лесі Українки (за вибором).
28 квітня (вівторок)
Контрольна робота. Навички читання вголос (усно).
29 квітня(середа)
1. Прочитати оповідання Ю.Смолича «Квіти – землі окраса».
Життя квітів починається з пролісків. Пролісок – квітка ніжна, але смілива та нетерпляча. Ще не зійде сніг, а вже крізь весняну ніздрювату сніго-льодову скоринку, прогріваючи собі тісненьку і скромну прогалинку, пнеться цупкий паросток, схожий на цибульку. Сьогодні це біло-зеленаво-жовтуватий хвостик, завтра це біло-зелена гостриця, післязавтра це вже довгий зелений листок із тоненькою стрілкою всередині. Ще за день брунька на кінці стрілочки вибухає враз твердою білою квіткою. І тих квітів з’являється так густо, що земля стає знову біла та зимна від рядного холодного цвіту.
І тут негайно заквітовує ряст. Це вже весна прийшла по-справжньому. Квіти рясту фіалкові, теплі, сонячні. І хоча тіло квітки ще тверде, напружене, готове до опертя холоду і негоді ⸺ її дух вже ніжний, теплий, весняний. Вона вже пахне.
Потім з’являється жовтий козелець. Це вже повна весна. Квітка гаряча, як сонце. Вона м’яка і ніжна. Дух від неї йде не сильний, але це вже аромат. І росте козелець уже не з чорної землі. Довкола вже не тільки торішнє пріле листя, а й зелена трава, якої три дні тому ще зовсім не було. Над козельцем вже схиляється зелена брость і молода папороть.
І тоді рясно вибухає фіалковий цвіт.
Густим килимом вкривають теплу землю фіалки. Вони пахнуть ніжно, радісно і хвилююче. Випростовує свої м’які волохаті пелюстки тихий сон. Стрімко зводяться легкі тремтливі колокольці. Все затоплює, все захоплює, все укриває войовничий, невідступний, швидкий барвінок. Надходить літо.
2. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/literaturne-chitannya-369270.html
04 травня (понеділок)
1. прочитати оповідання В.Сухомлинського « Скільки ж ранків я проспав»
Третьокласник Василько запитав у батька:
– Тату, а що я робитиму влітку?
– Відпочиватимеш і працюватимеш,– відповів батько. – Завтра поїдемо зі мною в поле. Добре?
– Добре! – зрадів Василько.
Васильків батько працював агрономом. Він вставав удосвіта і їхав у поле.
Василько крізь сон почув, як хтось доторкнувся до його плеча. Ой, як не хочеться вставати! Але пригадав Василько, що сьогодні вони з батьком їдуть у поле. Підвівся, подивився довкола. Надворі ще темно. На небі зірки сяють, а на сході червоніє.
Василько вмився, поснідав з батьком. Ось вони вже і на подвір'ї. Василько показує на рожеве небо на сході й питає:
– Тату, що воно таке? Чому небо червоне? Невже там пожежа? Батько усміхнувся:
– А хіба ти ніколи не бачив, як сонце сходить?
– Не бачив,– відповів Василько.
– Дивись,– сказав батько. – Побачиш раз – захочеться бачити щодня.
Потім вони стояли на околиці села. Перед ними зеленіло пшеничне поле. Сонячні промені блищали в крапельках роси. В блакитному небі співав жайворонок. Василько стояв, мов зачарований.
– Ой, красиво ж! – тихо промовив він. – Невже щодня так красиво?
– Щодня! – відповів батько.
– Скільки ж ранків я проспав! – з жалем промовив Василько.
2. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/opovidannya-v-suhomlinskogo-skilki-zh-rankiv-ya-prospav-398023.html
05 травня (вівторок)
підручник с.169 («Співай соловейку» М. Познанська)
06 травня (середа)
підручник ст. 170
08 травня (п’ятниця)
опрацювати ст. 171.
12.05
Позакласне читання. Сторінками улюблених книг.
Намалювати ілюстрацію до прочитаної книги.
13.05
А.Костецький "Дивна звичка" ст.172-175
15.05
Опрацювати ст. 175-179 у підручнику
18.05
Опрацювати ст. 180 у підручнику
19.05
Опрацювати ст. 182-183 у підручнику
20.05
Опрацювати оповідання В. Сухомлинського ст. 182-183 у підручнику
22.05
Г. Кирпа "Чого я другу не сказав" ст. 185-186 у підручнику
25.05
Підсумок за розділом "Візьму перо і спробую"
Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/vizmu-pero-i-sprobuyu-265470.html
26.05
Позакласне читання. Що читати влітку?
27.05
Пригадай і поміркуй. Узагальнення і систематизація знань.
29.05
Підсумок за рік. Намалювати ілюстрацію до твору який найбільше запам’ятався.