27.05
Тема уроку. Урок позакласного читання. Оповідання Марка Вовчка «Козачка»
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=zu034OS7klQ
Завдання до уроку. Повторити матеріал за відео, опрацювати додатково відомості до уроку - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%B7%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B0_(%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F) , законспектувати основні положення статті
Домашнє завдання:
1. Вивчити за конспектом.
2. Написати твір на тему «Чим схвилював мене образ головної героїні оповідання «Козачка»
3. Повторити с. 89-95
25.05
Контрольна робота https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=41138713.05.2020
20.05
Тема уроку. Урок розвитку мовлення. Написання листа авторові улюбленої книжки
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=PeIPeS9H5nA
Завдання до уроку. Повторити матеріал про створення листа. Написати самостійно листа авторові улюбленої книжки ( можна не лише вивчених на уроках української літератури)
Домашнє завдання :
1. Підготуватися до контрольної роботи за творчістю П. Куліша та Марка Вовчка.
2. Повторити с. 250-312.
18.05
Тема уроку. Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів – людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі.
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=63977pLbU0o
Завдання до уроку. Опрацювати матеріал за відео
Підручник. С. 308-312 – законспектувати, відповісти на запитання 1-5 (письмово)
Домашнє завдання:
1. Знати історію написання, тему, сюжет, композицію та образи твору.
2. Письмово відповісти на запитання 17, 20.
3. Повторити с. 76-78.
4. Прочитати оповідання «Козачка».
13.05
Тема: Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як перекладач. Народні оповідання; продовження теми народного життя в повісті «Інститутка»
Завдання:
Ознайомитися з біографічними відомостями про письменницю с. 293-295
Прочитати повість «Інститутка» (скорочено)
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с.308
Виконати завдання підручника 1- 6 с. 312- 313
06.05
Тема уроку. Порівняльна характеристика образів Якима Сомка та Івана Брюховецького. Оцінка роману Т.Шевченком
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=dzv_PgMHBHM
Завдання до уроку. Переглянути уважно аналіз образів твору. Скласти план-характеристику до образів Череваня, Брюховецького, Гвинтовки, Невольника та Божого чоловіка. Випишіть за відео образи- символи та їх значення
Підручник. С. 292, завдання 7, 8, 9 (усно)
Домашнє завдання:
1. Уміти характеризувати зазначені образи за планом.
2. Виписати до зошита по ключовій цитаті до кожного образу (за відео чи за текстом).
3.Повторити с. 59-62.
4. Підготуватися до самостійної роботи за творчістю П.Куліша.
04.05
Тема уроку. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов’язку. Символи роману
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=dzv_PgMHBHM
Завдання до уроку. Переглянути уважно аналіз образів твору. Скласти план-характеристику до образів Якима Сомка, полковника Шрама, Петра Шраменка, Лесі Черевань, Кирила Тура
Підручник. С. 290, завдання 6 (письмово), завдання 7 (усно)
Домашнє завдання:
1. Уміти характеризувати зазначені образи за планом.
2. Виписати до зошита по ключовій цитаті до кожного образу (за відео чи за текстом).
3. Повторити с. 54-58.
29.04.2020
Тема: «Чорна рада»— перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю, динамічний інтригуючий сюжет
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 288- 290
Прочитати розділи VII- XI скорочено, XII, XIV, XV (скорочено), XVI (скорочено)
Вивчити на пам'ять уривок із роману с. 266- 267
27.04.2020
Тема: П. Куліш— відомий письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису. Вплив на П. Куліша ідей європейського просвітництва: «Українець у Європі, європеєць в Україні». Романтична основа світогляду. Ентузіазм і жертовність П. Куліша у громадській та культурницькій роботі на шляху духовного відродження і культурного збагачення нації
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника, що містить біографічні відомості про Пантелеймона Куліша с. 250- 253
Опрацювати рубрику «Теорія літератури» і жанр роману, різновиди роману
Прочитати уривки з роману «Чорна рада» (розділи I- VI)
22.04.2020
Тема: Контрольна робота. Творчість Т. Шевченка (тестування)
Завдання:
Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=729527
15.04.2020
Тема: Урок позакласного читання. Тарас Шевченко. «Назар Стодоля»
Завдання:
Написати відгук про враження від прочитаної п’єси
Переглянути п’єсу в ютюбі
13.04.2020
Тема: Підсумковий урок. Світова велич українського поета. Визначні діячі світової культури про Шевченка. Його вплив на літератури інших народів. Шевченко та історико-культурний поступ України. Ушанування пам’яті поета в Україні і за кордоном
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 249. Скласти конспект прочитаного
Прочитати п’єсу Тараса Шевченка «Назар Стодоля»
08.04.2020
Тема: Біблія в житті Т. Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаїя. Глава 35»). Художня інтерпретація творів із Книги Псалмів, риси її національної своєрідності у Т. Шевченка. Глибока смута пророка занепадом моральності, неправедними діяннями «ворогами». Біблійні реалії в текстах творів
Завдання:
Прочитати поезію «Ісаїя. Глава 35»
Опрацювати теоретичний матеріал с. 243- 244
Виконати завдання 1- 10 , завдання 11 с. 248 (письмово)
06.04.2020
Тема: Лірика Тараса Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. Риси автобіографізму в образі ліричного героя («Доля»).
Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі («Росли у купочці, зросли…»).
Завдання:
Прочитати поезії Тараса Шевченка «Доля» , «Росли у купочці, зросли…»
Опрацювати теоретичний матеріал с. 239- 241
Виконати тестові завдання 1- 3 с.242
Опрацювати рубрику «Теорія літератури» Ліричний герой (241- 242)
Виконати завдання підручника 4- 10 с. 243
Вивчити напам’ять вірш «Доля»
30.03.2020
Тема: Усний твір-характеристика персонажа поеми « Катерина» і «Наймичка»
Завдання:
Заповнити порівняльну таблицю образів Катерини та Ганни
|
Катерина |
Ганна |
Спільне |
|
|
Відмінне |
|
|
Скласти порівняльну характеристику Катерини та Ганни
01.04.2020
Тема. Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі ( "У нашім раї на землі")
Відео. https://www.youtube.com/watch?v=ITkNXiaRFZU ( прослухати поезію)
https://www.youtube.com/watch?v=CfvA1FY7Tg8 ( прослухати пісню)
Презентація. За темою уроку опрацювати презентацію ( розв'язати алфавітний ребус на слайді 2; законспектувати інформацію слайдів 5, 6, 7; виконати завдання за групами: 1 - слайд 9, друга - слайд 10)
Підручник. Опрацювати матеріал на с. 230-231 ( прочитати поезію, законспектувати матеріал) с. 232 – запитання 2. 3 (письмово), запитання 8 (усно)
Домашнє завдання: за підручником с. 230-231, вивчити за конспектом, запитання 10 (письмово), прочитати поезіїі "Доля" та ""Росли укупочці, зросли..."