Зворотний зв'язок – Viber 0967770609
29.05.2020
Тема: Підсумковий урок
Завдання:
Виконати вправи підручника 564, 565, 566 (письмово)
Скласти узагальнювальну таблицю про частини мови
28.05.2020
Тема: Узагальнена систематизація вивченого про частини мови, правопис і використання їх у мовленні
Завдання:
Повторити відомості про частини мови
Виконати вправи підручника 558 (усно), 559 (письмово), 560 (письмово), 561 (письмово)
Домашнє завдання: повторити особливі форми дієслова, виконати вправу 562 (письмово)
26.05
Контрольна робота https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=479669
22.05.2020
Тема: Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 247, 248
Виконати вправи підручника 552 (письмово), 553 (письмово)
Ознайомитися з послідовністю розбору вигуку як частини мови с. 249
Виконати вправи підручника 555 (письмово)
Домашнє завдання: повторити теоретичний матеріал уроку, виконати вправу 556 (письмово)
21.05.2020
Тема: Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Виразне читання текстів з вигуками
Завдання:
Виконати вправи 546 (усно)
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 245, 246, 247
Виконати вправи підручника 547 (усно), 548 (усно), 549 (письмово)
Домашнє завдання: параграф 39, вправа 551 (письмово)
15.05.2020
Тема: Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки
Завдання:
Виконати вправи підручника 522 (усно)
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 234, 239
Виконати вправи підручника 523 (усно), 524 (письмово), 528 (письмово)
14.05.2020
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового переказу
Завдання:
Проаналізувати орфографічні та пунктуаційні помилки, допущені в переказі
Виконати вправи підручника 542 (письмово)
12.05.2020
Тема: Правопис часток не і ні з різними частинами мови. Складання проекту логотипа рідного села (школи, класу) з використанням у його описі різних частин мови з часткою не і префіксом не
Завдання:
Виконати вправи 529 (усно)
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 240, 243
Виконати вправи підручника 531 (письмово), 532 (усно), 543 (письмово)
Опрацювати теоретичний матеріал підручника, що містить логотипи
Дати відповіді на питання підручника с. 243
Скласти проект логотипа рідного села (школи, класу) з використанням у його описі різних частин мови з часткою не і префіксом не
Виконати вправу підручника 544 (письмово)
08.05.2020
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі
Завдання:
Виконати вправу 568 (усно)
Написати переказ тексту «Чому нам потрібна поезія»
07.05.2020
Тема: Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків (практичну)
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с.235
Виконати вправи 517 (письмово), 518 (усно)
Ознайомлення з послідовністю розбору частки як частини мови та зразками усного та письмового розбору частки ( с.235- 236)
Виконати вправу 520 (письмово)
30.04.2020
Тема: Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі
Завдання:
Виконати вправу 511 (усно)
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 232, 233
Виконати вправи підручника 512 (усно), 214 (письмово), 515 (письмово), 516 (письмово)
28.04.2020
Тема: Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники. Складання пам’ятки «Як відрізнити сполучники й однозвучні з ними інші частини мови з прийменниками та частками» (проте— про те, зате— за те, якби— як би та ін)
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 226- 227
Виконати вправи 501 (письмово), 502 (усно)
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 228, 229, 230
Виконати вправи 503 (усно), 504 (письмово), 505 (усно), 506 (письмово), 507 (письмово)
Скласти пам’ятку «Як відрізнити сполучники й однозвучні з ними інші частини мови з прийменниками та частками» (проте— про те, зате— за те, якби— як би та ін)
24.04.2020
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом)
Завдання:
Повторення особливостей публіцистичного стилю мовлення за таблицею підручника с. 121
Прочитати текст вправи 241, дати відповіді на запитання підручника, подані до вправи. Скласти і записати план тексту
Усно переказати текст за планом
23.04.2020
Тема: Написання сполучників разом та окремо
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 224
Виконати вправу 496 (усно), 497 (письмово)
Ознайомлення з послідовністю розбору сполучника як частини мови та зразками усного й письмового розбору сполучника с. 226
Виконати вправи 498 (письмово), 499 письмово
17.04.2020
Тема: Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 220
Виконати вправу 487 (письмово)
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 221
Виконати вправи 489 (письмово), 490 (письмово)
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 222
Виконати вправу 492 (усно)
Опрацювати теоретичний матеріал с. 223
Виконати вправу 494 (письмово)
14.04.2020
Тема: Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення. Редагування речень, у яких допущені помилки у вживанні прийменників (у три години дня; консультація по фізиці; не прийшов із-за хвороби)
Завдання:
Опрацювати таблицю підручника (с.211)
Виконати вправи підручника 477 (письмово), 478 (письмово), 480 (письмово)
Ознайомлення з послідовністю розбору прийменника як частини мови та зразками усного та письмового розбору прийменника с. 216
Виконати вправу 479 (письмово)
10.04.2020
Тема: Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал с. 212
Виконати вправи підручника 467 (усно), 468 (письмово), 470 (письмово), 471 (письмово)
Опрацювати теоретичний матеріал с. 214
Виконати вправи підручника 473 (усно), 474 (письмово), 476 (письмово)
09.04.2020
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Портретний нарис у публіцистичному стилі
Завдання:
Виконати вправу підручника 428 (усно)
Опрацювати теоретичний матеріал с. 199- 200
Виконати вправу 430 (письмово)
07.04.2020
Тема: Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою
Завдання:
Виконати вправу підручника 454 (усно)
Прочитати теоретичний матеріал с. 209
Виконати вправу підручника 455 (усно), 456 (письмово), 457 (усно), 458-459 (письмово)
Опрацювати таблицю підручника с.211
Виконати вправи 463 (письмово) , 465 (письмово)
31.03.2020
Тема: Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Прислівник
Завдання: Виконати вправи 450 (усно), 451 (письмово), дати відповіді на запитання та виконати завдання с.207.
03.04
Контрольна робота. Прислівник (тестування)
Завдання: виконати тестові завдання в зошиті і відповіді прислати на Viber
Для виконання завдань натисніть гіперпосилання ТЕСТ