П`ятниця, 07.08.2020, 06:13
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Ковчинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Л.П. Деполович

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Українська мова : письмо

                                                          1 тиждень

13 березня

 Усно впр.1,письмово впр.2,5,6.

16 березня

Усно с.109 впр.9,письмово впр.10,11

17 березня

Укр.мова с.109 впр.12,13-усно,впр.11,14-письмово.

18 березня

У зошитах з розвитку мовлення с.40-42 опрацювати усно і письмово.

                                                           2 тиждень

30 березня

с.110,усно впр.1,2.письмово впр.3,4,5.

31 березня

с.111 впр.7,9-усно,впр.8,10,11-письмово. Правило вивчити напам׳ять.

1 квітня

с.112-113,впр.1,3,4,6,7-усно,впр.2,4,10-письмово. Правила вивчити напам׳ять.

3 квітня

с.114-115,усно-впр.1,2,4,6,7.Правило вивчити напам׳ять. Письмово-впр.3,5,9;

виконати тестові завдання:

 

Виконайте тест, обравши одну з відповідей. Запишіть номер завдання і літеру з вірною відповіддю.

1.Слова, що називають предмет, відповідають на питання:

А) хто? що?

Б) який? яка? яке? які?

В) що робить? що зробив?

2.Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? :

А) називають предмет;

Б) називають ознаку предмета;

В) називають дію предмета.

3. Познач рядок слів, що називають дії предметів:

А) вузька, музичний, кольорове;

Б) річка, артист, столяр;

В) тече, будує, бігає.

4. Познач рядок, у якому подано службові слова:

А) службовий, служити, служба;

Б) на, по, в, із, до, через;

В) підхід, намисто, подушка.

5. Познач рядок слів, близьких за значенням до слова товариш.

А) сусід, родич;

Б) знайомий, перехожий;

В) друг, приятель.

6. Познач слово, протилежне за значенням до слова високий.

А) вузький;

Б) низький;

В) порожній.

7. Близькими за значенням є пара слів:

А) ходити - човгати;

Б) ходити - сидіти;

В) ходити - лежати.

8. Познач речення, у якому є слово - ознака предмета.

А) Біля верби дзюркоче джерельце.

Б) В садах і парках щебечуть птахи.

В) На вулиці повіває легенький вітерець.

9. Познач речення, у якому є слово - назва дії.

А) Україна - це моя Батьківщина.

Б) По небу пливуть білі хмаринки.

В) Дніпро - найбільша річка України.

10. Познач групу слів, які відповідають на питання хто?

А) моряк, стіл, лев;

Б) вишня, дзвінок, огірок;

В) лікар, продавець, крокодил.

11. Познач рядок, у якому всі слова написано правильно.

А) Іван Франко, Андрій шевченко;

Б) місто рівне, село Калинівка;

В) Валерій Сергійович, місто Тернопіль.

12. Службові слова служать для:

А) зв’язку слів у реченні;

Б) переносу слів з рядка в рядок;

В) економії часу.

                                                                     3 тиждень

6 квітня

Тема. Досліджую питальні речення.

Зміст уроку:

*запишіть рядок великої і маленької улюбленої букви;

*перегляньте відео https://youtu.be/XC8sGz2A10w;

*виконайте завдання :с.115-116,вправи1,2,3,6-усно;

С.116-правило вивчити;

*С.116,впр.4,5-виконати письмово в зошиті.

7 квітня

Тема. Спонукальні речення. Написання рекламного тексту.

Зміст уроку:

*перегляньте відео https://youtu.be/XC8sGz2A10w;

*записати каліграфічну хвилинку та завдання з відео;

*виконайте завдання :с.117-118,вправи1,2,3,6,7-усно;

С.117-правило вивчити;

*С.116,впр.5,8-виконати письмово в зошиті.

8 квітня

Тема. Урок розвитку зв׳язного мовлення. Малюю домашніх улюбленців.

Зміст уроку:

*опрацювати в друкованому зошиті цю тему або в простому зошиті ;

*за поданими опорними словами скласти і записати опис котика.

Слова для довідки:пухнастий,довгий,веселий,міцні,гострі,кігтики,гладенька,м'якенька,грайливий,непосидючий.

 10 квітня

* попрацювати по відео https://youtu.be/lHsBWNMAS9A

                                                                            4 тиждень

 13 квітня

Тема. Розрізняю окличні і неокличні речення.

Зміст уроку:

*Перегляньте  відео ";https://drive.google.com/file/d/1T2zjojkbRvqOZXIhe5QxyOTpmjBK4YcG/view;

https://drive.google.com/file/d/1DHap5AxaBRQkShLxoB8ltXwESPC3lwcy/view;

https://drive.google.com/file/d/1gU7ItV_tzSSfwiJ3YA9IWUjME5iI5yoW/view

*с.118 - 119, вправи 1,4,5,6 - усно;

*Прочитати правило на с.119;*

*с.119, впр. 3,7 - виконати письмово в зошиті.

 

 14 квітня

Тема.Визначаю головні слова в реченні.

Зміст уроку:

     *Перегляньте відео "Головне слово - предмет повідомлення", "Головне слово, що називає дію предмета повідомлення";

https://drive.google.com/file/d/1Z71SPOk-6kSWyn6iiwXA2Sjl7ujpIqfk/view;

https://drive.google.com/file/d/1na8cMdOQc7mCogwtjNOiBAR10KS2solv/view.

     *с.120 - 121, вправи 1,2,3,4,8,10 - усно;

     *Прочитайте правило на с.120;

     *с.121, впр. 6,11 - виконати письмово в зошиті.

 

 15 квітня 

Тема.Поширення речень за питаннями.

Зміст уроку:

*Перегляньте уважно відео;https://drive.google.com/file/d/1CZYRO9RFBLcqfWzphZCDyHbRj14meqCq/view;

https://drive.google.com/file/d/1bgZb-VRftiMBSFquzySDnTaOyeebrTM3/view.

*с.122 - 123, вправи 1-9 - усно;

*с.123, впр. 10 - виконати письмово в зошиті.

17 квітня

Тема. Складаю речення.

Зміст уроку:

*с.123 - 124, вправи 1,3,4,6,8 - усно;

*с.124, впр. 4,11 - виконати письмово в зошиті.

 

                              5 тиждень

21 квітня

Тема. Повторення,закріплення і застосування знань про речення.

Зміст уроку:

* Виконай завдання усно:

Яку тему ми закінчили вивчати?

  • З чого складається речення?
  • Що виражає речення?
  • Які бувають речення за метою висловлювання?
  • Які речення називаються розповідними? Наведіть приклад.
  • Які речення називаються питальними?Наведіть приклад.
  • Які речення   називають спонукальними ? Наведіть приклад.
  • На які питання відповідають головні слова в реченні?
  • Склади 3 речення за картиною і запиши в зошит,підкресли головні слова в цих реченнях:

     

  • Розповідне речення
  • Питальне речення
  • Спонукальне речення

Весняний пейзаж в живописі (частина 1) – Роман Свередюк

22 квітня

Тема.Застосування набутих знань,умінь і навичок з теми" Речення".

Зміст уроку:*Виконай тестові завдання.

1. У кінці розповідного речення ставимо...

(Декілька варіантів відповіді)

а) . б) ,

в) ! г) ?

2. Розмову двох осіб називають:

а) реплікою б) реченням

в) діалогом г) текстом

3. Оберіть рядок, в якому правильно записане речення.

а) Діти читають казку про. б) Діти читають казку про тварин

в) діти читають казку про тварин. г) Діти читають казку про тварин.

4. Обери розповідне речення.

(Декілька варіантів відповіді)

а) Школярі, згадайте правило. б) Школярі згадали правило?

в) Школярі згадали правило! г) Школярі згадали правило.

5. Доповни правило.

Речення, у якому про щось запитується, називається...

а) питальним б) розповідним

в) окличним г) спонукальним

6. Обери спонукальні речення

(Декілька варіантів відповіді)

а) Прилітайте, ластівоньки, повертайтесь

додому!

б) Ластівки повертаються з теплих країв

до рідних домівок.

в) Діти не розмовляють під час уроків. г) Не розмовляйте, діти, під час уроків.

7. Який розділовий знак потрібно поставити у кінці речення ?

Як ти себе почуваєш

а) . б) !

в) , г) ?

                         6 тиждень

27 квітня

Тема:Розвиток зв'язного мовлення."Малюю весняні квіти".

*Опрацювати в друкованому зошиті дану тему.

28 квітня

Тема:Досліджую текст.Розпізнаю текст.

*Переглянь відео https://youtu.be/LMQ0QYyrDnU;

*Прочитай правило нас.125;

*с.125, вправи1, 3,4,6,7 - усно;

*с.126, впр. 10 -  письмово.

29 квітня

Тема:Добираю заголовок до тексту.

*Переглянь уважно урок і виконай його по відеоhttps://youtu.be/oawl5WCK8bo

 або виконай з підручника

*с.127 - 128, вправи 1-9 - усно;

*Прочитай правило на с.127;

*с.128, впр. 10 - виконай письмово.

               7 тиждень

4 травня

Тема. Досліджую будову тексту.

Зміст уроку:

*с.129 - 130, вправи 1-9 - усно;

*Прочитати правило на с.129;

*с.130, впр. 10 - виконати письмово в зошиті.

або опрацювати урок по відеоhttps://youtu.be/EqPbvUN7CSM

5 травня

Тема. Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису.

Зміст уроку:

*с.131, вправи 1-4 - усно;

*Прочитати правило на с.131;

*с.132, вправи 7-8 - усно;

*с.132, вправа 9 - виконати письмово в зошиті.

*або виконати вправи по відеоуроку https://youtu.be/1WGGsIVhNrs.

6 травня

Тема. Урок розвитку мовлення. Опис білочки.

Зміст уроку:

*Перегляньте відео про білочку;

*с.132, вправа 6 - виконати письмово в зошиті.

*https://drive.google.com/file/d/10lkDdG7paknlvSq13W9z8ZpqVEV840x8/view

8 травня

Тема. Діагностична робота. Списування.

Зміст уроку:

*Каліграфічно та без помилок списати текст з вправи 6 на с.68.

*Результат надіслати до вечора 09.05.

*Для батьків: при оцінюванні диктантів та списування береться до уваги грамотність і культура оформлення письмової роботи.

8 тиждень

 12 травня

Тема. Виявляю слова, які прикрашають текст.

Зміст уроку:

*с.133 - 134, вправи 1-9 - усно;

*Перегляньте виконання вправи 4 на с.133;

*с.134, впр. 10 - 11 - виконати письмово в зошиті.

 13 травня

Тема. Розвиток зв'язного мовлення.Розповідаю за кадрами мультфільму.

Зміст уроку:*опрацювати цю тему в друкованому зошиті.

 15 травня

Тема. Прикрашаю текст.

Зміст уроку:

*с.135 - 136, вправи 1-10 - усно;

*с.136, впр. 11 - виконати письмово в зошиті.

9 тиждень

 Продовження на 2 стор.внизу,де всі предмети

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Ковчинська ЗОШ © 2020
Безкоштовний хостинг uCoz