Середа, 05.08.2020, 11:00
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Ковчинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Л.П. Деполович

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Українська література

15.05

Тема уроку. Драматургія. Олександр Ірванець. «Маленька п’єса про зраду для однієї актриси” – жанр антимюзиклу, типово постмодерні літературні і музичні алюзії
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=HgOqTWJNf3E
Завдання до уроку. Опрацювати матеріал - інтерв’ю з автором
Підручник. С. 248 – опрацювати довідку про автора, скласти до зошита гроно про життєвий шлях О.Ірванця.
Домашнє завдання:
1. Знати про життєвий шлях автора.
2. Прочитати п’єсу за посиланням - 
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=14844
3. Повторити с. 118-124.

Контрольна робота https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=371688

14.05
Тема уроку. Центральна тема – розгляд феномену зради, виявлення її природи на всіх рівнях: інтимних, дружніх стосунках, у певному соціальному середовищі, у суспільстві в цілому, у конкретному часі, за певних політичних умов і незалежно від них
Відео до уроку. 
https://www.youtube.com/watch?v=mZcbr_2g5uY
Завдання до уроку. Опрацювати матеріал відео про п’єсу
Підручник. С. 248-249 – прочитати інформацію про твір, законспектувати, відповісти на запитання 1( усно)
Домашнє завдання:
1. С. 249 – письмово відповісти на запитання 2.
2. Скласти гроно до образу головної героїні ( за змістом твору).
3. Повторити с. 131-140.
4. Підготуватися до перевірочної контрольної роботи за ІІ семестр.

13.05

Тема уроку. Софія Андрухович. «Фелікс. Австрія» - урбаністичний психологічний роман новітнього часу, бестселер по-галицьки. Зображення епохи через хронотоп провінційного містечка. Особливості оповіді – щоденник головної героїні Стефи
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=gd4MfENxOS0
Завдання до уроку. Переглянути інтерв’ю з письменицею. Створити інформаційне гроно за матеріалом. Переглянути відгук про роман за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=jlCvvES2FDI , законспектувати тези матеріалу.
Підручник. С. 247 – прочитати матеріал про роман, записати тези, письмово відповісти на запитання 2, 3.
Домашнє завдання:
1. Знати про особливості роману.
2. Переглянути інформацію за посиланням - 
https://www.youtube.com/watch?v=M6DjWXYe28k
3. Повторити с. 98-104.

08.05

Тема уроку. Марія Матіос. «Майже ніколи не навпаки» - сімейна сага в новелах. Міфологічні витоки в романі. Біблійні алюзії, їх роль. Особливості оповіді й характеротворення
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=7mCglRZrwEQ
Завдання до уроку. Переглянути буктрейлер до твору. Опрацювати додаток до уроку, законспектувати про жанр та сюжет твору
Підручник. С. 235-236 – законспектувати інформацію про роман (три новели, їх зміст)
Домашнє завдання:
1. Вивчити за конспектом.
2. Письмово відповісти на запитання 6 на с. 236.
3. Повторити с. 81-88.

07.05

Тема уроку. С. Жадан. «Ворошиловград», «Інтернат». «Ворошиловград» - жорсткий, меланхолійний реалістичний твір про людину, яка намагається протистояти тиску бездуховного прагматизму сьогодення і відвойовує своє право на буття
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=M9oMSvO3fLc https://www.youtube.com/watch?v=Ekl7Ff7GFVE
Завдання до уроку. Переглянути трейлер до фільму «Дике поле» та презентацію роману «Інтернат»
Підручник. 239-240 – законспектувати про романи до зошита, письмово відповісти на запитанн 3, 4
Домашнє завдання:
1. Знати основний зміст романів С.Жадана.
2. Повторити с. 75-79.

06.05

Тема уроку. Оксана Забужко. «Казка про калинову сопілку» - повість-притча. Міфологічна основа твору, жіноча версія легенди про Каїна і Авеля, яка обертається напруженою драмою. Образи сестер Ганни-панни та Олени як казкові моделі дідової та бабиної дочок. Понадчасовість образу-символу калини в повісті
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=bP0g5P0IbfI
Завдання до уроку. Виконати тестові завдання за посиланням - https://naurok.com.ua/test/postmodernizm-poeziya-kincya-hh-pochatku-hhi-st-tvorchist-i-rimaruka-v-gerasim-yuka-yu-andruhovicha-yu-izdrika-m-matios-s-zhadana-249599.html
Переглянути інтерв’ю письменниці (відео)
Підручник. С. 245-246 – опрацювати матеріал про автора та повість, переглянути відгук про твір за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=vwCb9kQRXrw , опрацювати короткий виклад сюжету : презентація за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=6HiRbztctzI , відповісти письмово на запитання 2, 4 на с. 246
Домашнє завдання:
1. Скласти гроно за біографією письменниці за статтею у Вікіпедії.
2. Законспектувати до зошита про жанр твору, тему , ідею , композицію (за додатком до уроку).
3. Письмово виконати завдання 5 на с.246.
4. Повторити с. 68-72.

04.05.2020

Тема уроку. Юрій Андрухович. «Shevchenko is OK» - есе, у якому автор звертає увагу на потребу нового осмислення класичної літератури. Актуальність потреби пошуку Тараса Шевченка з «людським обличчям»

Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=3E8H-UeaFm0

Завдання до уроку. Переглянути відео про автора.

Підручник. С. 288 – прочитати теоретичний матеріал; с. 229  - завдання 3 ( прочитати  в інтернеті текст есе), виконати письмово завдання 4, 5, 6

Домашнє завдання:

  1. С. 229 – завдання 7, 8 (усно).
  2. Завдання 12 виконати письмово.
  3. Повторити с. 61-67.

30.04.2020
Тема уроку. Мирослав Дочинець. «Криничар»
Відео до уроку. 
https://www.youtube.com/watch?v=zvqQdHT8mJ4
Завдання до уроку. Переглянути інтерв’ю з автором
Підручник. С. 243-244 – опрацювати інформаційну довідку про автора та матеріал про роман-щоденник «Криничар». Опрацювати матеріал за посиланням - 
https://www.youtube.com/watch?v=KBcRwfp_zL0. Законспектувати інформацію про роман «Криничар» до зошита

Домашнє завдання:
1. Створити хронологічну таблицю про життя М.Дочинця.
2. Письмово відповісти на запитання 3, 4.
3. Повторити с. 56-61.

 

.29.04.2020
Тема уроку. Проза, есе. Галина Пагутяк. «Зачаровані музиканти» - роман-феєрія. Села й містечка Галичини як прояв місцевого колориту та історичного тла оповіді. Містичні й міфологічні алюзії в романі. Ідея єдності людини з її витоками і природою, в якій вона живе
Відео до уроку. 
https://www.youtube.com/watch?v=N_lWS7fR8gc
Завдання до уроку. Переглянути інтерв’ю з письменницею, створити гроно за біографією авторки
Підручник. С. 241-242 – законспектувати інформацію про роман-феєрію: жанр, сюжет, особливості; письмово відповісти на запитання 2, 3. Переглянути презентацію роману авторкою за посиланням - 
https://www.youtube.com/watch?v=Zj5Ny9i4768
Домашнє завдання:
1. С. 241-242 (опрацювати).
2. Письмово відповісти на запитання 4, 5.
3. Повторити с. 50-53

27.04.2020
Тема уроку. Сергій Жадан. «Музика, очерет…», «Смерть моряка». Збірка «Тамплієри» - поетичний щоденник за 2015-й – першу половину 2016 року. Широкий жанрово-тематичний діапазон поезії – від публіцистики до лірики
Відео до уроку. 
https://www.youtube.com/watch?v=tViqQZfn1JY
Завдання до уроку. Опрацювати презентацію про життя С.Жадана, законспектувати її
Підручник. С. 237 - опрацювати довідку про автора, с. 238 - прочитати поезії «Музика, очерет…», «Смерть моряка», дати письмові відповідь на запитання 2, 3; с. 239 – опрацювати матеріал про збірку «Тамплієри», усно виконати завдання 1, 2.
Домашнє завдання:
1. Знати біографію С.Жадана.
2. Опрацювати матеріал про творчість автора на с. 237.
3. Проаналізувати письмово поезії «Музика, очерет…», «Смерть моряка».
4. Дати письмову відповідь на запитання 2 на с. 239.
5. Повторити с. 44-49.

24.04.2020

Тема: Марія Матіос. «Триєдина перспектива» (цикл); «Прості вірші» (цикл)— поезія як прояв сильної жінки в сучасному світі, яка може залишатися жіночною

Завдання:

Ознайомитися з біографією М. Матіос за інтернетними джерелами

Прочитати цикли поезій «Триєдина перспектива», « Прості вірші»

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 304- 305

Виконати завдання підручника із рубрики «Діалог з текстом» с.305

 

23.04.2020

Тема: Юрій Іздрик. «Вишиванка», «Молитва». Ю. Іздрик як один із творців «Станіславського феномену»

Завдання:

Ознайомитися з біографією Ю. Іздрика за інтернетними джерелами

Прочитати вірші «Вишиванка», «Молитва»

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 302- 303

Виконати завдання підручника із рубрики «Діалог із текстом» с. 304

Підготувати виразне читання віршів

 

22.04.2020

Тема: Юрій Андрухович. «Астролог», « Пісня мандрівного спудея», «Козак Ямайка»

Завдання:            

Ознайомлення з біографією поета за інтернетними джерелами

Прочитати поезії Юрія Андруховича «Астролог», « Пісня мандрівного спудея», «Козак Ямайка»

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 301- 302

Виконати завдання підручника з рубрики «Діалог з текстом» с. 302

Підготувати виразне читання поезій

Виписати художні засоби із однієї з поезій

 

17.04.2020

Тема: Василь Герасим’юк. «Аркан» — філософський верлібр про призначення чоловіка в житті, про чоловічу дружбу

Завдання:

Опрацювати біографію письменника с. 300- 301

Прочитати вірш «Аркан»

Дати відповіді на запитання підручника 1- 4 с.301

Виписати в зошит художні засоби

16.04.2020

Тема: Поезія. Ігор Римарук. «Обнови» —типова постмодерна стилістика й поетика вірша; центральна ідея — покликання й призначення людини на землі, коли завжди є проблема вибору життєвого шляху

Завдання:

Опрацювати біографію поета за інтернетними джерелами

Прочитати вірш «Обнови», зробити ідейно-художній аналіз вірша

Виписати в зошит художні засоби

 

15 .04.2020

Тема: Постпостмодернізсм і література сьогодення. Естетика постпостмодернізсм. Риси стилю

Завдання:

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с.297- 298, скласти конспект прочитаного

Виконати завдання підручника 2 с.298

13.04.2020

Тема: Постмодернізм і постпостмодернізм. Постмодернізм як продукт постіндустріальної епохи. Історико-культурна ситуація наприкінці XX- на початку  XI століття. Визначальні риси постмодернізму. Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм і нових тем. Література масова, популярна. Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси

Завдання:

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 294- 296, скласти конспект прочитаного, виконати завдання 1,3 с. 298

10.04.2020

Тема: Контрольна робота. «Література епохи «Соціалістичного реалізму» й кримськотатарська література» (Тестування)

Завдання:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=513240

 

09.04.2020

Тема: Символічність образу Сабирли

Завдання:

                Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 292- 293

                Виконати завдання підручника 4- 7 с. 293

 

08.04.2020

Тема: «Самотність» — розповідь про останній день жаття пса Сабирли, через відчуття якого подано найдраматичнішу сторінку в історії кримських татар

Завдання:

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 290- 291

Виконати завдання підручника 1- 3, 8- 9

06.04.2020

Тема: Е. Умеров— король сучасної кримськотатарської малої прози. Тема депортації кримських татар— наскрізна у творчості митця

Завдання:

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 289- 290

Скласти тести за змістом оповідання «Самотність», записати їх у зошит

 

 

 03.04.2020

Тема: Кримськотатарська література. Ервін Умеров. Життєвий і творчий шлях кримськотатарського письменника як відображення історії народу

Завдання:

Опрацювати сторінки с.282- 286, 288- 289

Прочитати оповідання «Самотність», скласти до нього план

 

02.04.2020

Тема: Ідея формування особистості через психо-інтуїтивне пізнання її долі, за умови, що вона творилася не лише за логікою національною доцільністю , а й слідує перед усім за почуттями

Завдання:

За допомогою схеми зобразити сюжетні лінії роману-балади «Дім на горі»

 

Дата: 01.04.2020

Тема: Валерій Шевчук. «Дім на горі» -- роман-балада про любов

Завдання:

Опрацювати сторінки 279- 281.

Знати змість роману-балади «Дім на горі»

Підготувати характеристику одного із образів роману

 

30.03

Образ Роксолани, дивовижної дівчини з Прикарпаття Анастасії Лісовської
Відео. https://www.youtube.com/watch?v=gUsxewO5xJo ( переглянути)
Презентація. Образ Роксолани - http://www.myshared.ru/slide/1091585/ ( опрацювати)
Додатковий матеріал. План уроку ( прочитати поезію, опрацювати і законспектувати матеріал «Правдива історія життя Роксолани» ( за Червінським), прочитати уривки з роману)
Домашнє завдання: за підручником - с. 208-209, конспект вивчити, написати твір
« Поетичний образ Роксолани» ( за доданим планом), повторити с. 167-169

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Ковчинська ЗОШ © 2020
Безкоштовний хостинг uCoz