15.05
Тема уроку. Драматургія. Олександр Ірванець. «Маленька п’єса про зраду для однієї актриси” – жанр антимюзиклу, типово постмодерні літературні і музичні алюзії
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=HgOqTWJNf3E
Завдання до уроку. Опрацювати матеріал - інтерв’ю з автором
Підручник. С. 248 – опрацювати довідку про автора, скласти до зошита гроно про життєвий шлях О.Ірванця.
Домашнє завдання:
1. Знати про життєвий шлях автора.
2. Прочитати п’єсу за посиланням - https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=14844
3. Повторити с. 118-124.
Контрольна робота https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=371688
14.05
Тема уроку. Центральна тема – розгляд феномену зради, виявлення її природи на всіх рівнях: інтимних, дружніх стосунках, у певному соціальному середовищі, у суспільстві в цілому, у конкретному часі, за певних політичних умов і незалежно від них
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=mZcbr_2g5uY
Завдання до уроку. Опрацювати матеріал відео про п’єсу
Підручник. С. 248-249 – прочитати інформацію про твір, законспектувати, відповісти на запитання 1( усно)
Домашнє завдання:
1. С. 249 – письмово відповісти на запитання 2.
2. Скласти гроно до образу головної героїні ( за змістом твору).
3. Повторити с. 131-140.
4. Підготуватися до перевірочної контрольної роботи за ІІ семестр.
13.05
Тема уроку. Софія Андрухович. «Фелікс. Австрія» - урбаністичний психологічний роман новітнього часу, бестселер по-галицьки. Зображення епохи через хронотоп провінційного містечка. Особливості оповіді – щоденник головної героїні Стефи
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=gd4MfENxOS0
Завдання до уроку. Переглянути інтерв’ю з письменицею. Створити інформаційне гроно за матеріалом. Переглянути відгук про роман за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=jlCvvES2FDI , законспектувати тези матеріалу.
Підручник. С. 247 – прочитати матеріал про роман, записати тези, письмово відповісти на запитання 2, 3.
Домашнє завдання:
1. Знати про особливості роману.
2. Переглянути інформацію за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=M6DjWXYe28k
3. Повторити с. 98-104.
08.05
Тема уроку. Марія Матіос. «Майже ніколи не навпаки» - сімейна сага в новелах. Міфологічні витоки в романі. Біблійні алюзії, їх роль. Особливості оповіді й характеротворення
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=7mCglRZrwEQ
Завдання до уроку. Переглянути буктрейлер до твору. Опрацювати додаток до уроку, законспектувати про жанр та сюжет твору
Підручник. С. 235-236 – законспектувати інформацію про роман (три новели, їх зміст)
Домашнє завдання:
1. Вивчити за конспектом.
2. Письмово відповісти на запитання 6 на с. 236.
3. Повторити с. 81-88.
07.05
Тема уроку. С. Жадан. «Ворошиловград», «Інтернат». «Ворошиловград» - жорсткий, меланхолійний реалістичний твір про людину, яка намагається протистояти тиску бездуховного прагматизму сьогодення і відвойовує своє право на буття
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=M9oMSvO3fLc https://www.youtube.com/watch?v=Ekl7Ff7GFVE
Завдання до уроку. Переглянути трейлер до фільму «Дике поле» та презентацію роману «Інтернат»
Підручник. 239-240 – законспектувати про романи до зошита, письмово відповісти на запитанн 3, 4
Домашнє завдання:
1. Знати основний зміст романів С.Жадана.
2. Повторити с. 75-79.
06.05
Тема уроку. Оксана Забужко. «Казка про калинову сопілку» - повість-притча. Міфологічна основа твору, жіноча версія легенди про Каїна і Авеля, яка обертається напруженою драмою. Образи сестер Ганни-панни та Олени як казкові моделі дідової та бабиної дочок. Понадчасовість образу-символу калини в повісті
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=bP0g5P0IbfI
Завдання до уроку. Виконати тестові завдання за посиланням - https://naurok.com.ua/test/postmodernizm-poeziya-kincya-hh-pochatku-hhi-st-tvorchist-i-rimaruka-v-gerasim-yuka-yu-andruhovicha-yu-izdrika-m-matios-s-zhadana-249599.html
Переглянути інтерв’ю письменниці (відео)
Підручник. С. 245-246 – опрацювати матеріал про автора та повість, переглянути відгук про твір за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=vwCb9kQRXrw , опрацювати короткий виклад сюжету : презентація за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=6HiRbztctzI , відповісти письмово на запитання 2, 4 на с. 246
Домашнє завдання:
1. Скласти гроно за біографією письменниці за статтею у Вікіпедії.
2. Законспектувати до зошита про жанр твору, тему , ідею , композицію (за додатком до уроку).
3. Письмово виконати завдання 5 на с.246.
4. Повторити с. 68-72.
04.05.2020
Тема уроку. Юрій Андрухович. «Shevchenko is OK» - есе, у якому автор звертає увагу на потребу нового осмислення класичної літератури. Актуальність потреби пошуку Тараса Шевченка з «людським обличчям»
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=3E8H-UeaFm0
Завдання до уроку. Переглянути відео про автора.
Підручник. С. 288 – прочитати теоретичний матеріал; с. 229 - завдання 3 ( прочитати в інтернеті текст есе), виконати письмово завдання 4, 5, 6
Домашнє завдання:
- С. 229 – завдання 7, 8 (усно).
- Завдання 12 виконати письмово.
- Повторити с. 61-67.
30.04.2020
Тема уроку. Мирослав Дочинець. «Криничар»
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=zvqQdHT8mJ4
Завдання до уроку. Переглянути інтерв’ю з автором
Підручник. С. 243-244 – опрацювати інформаційну довідку про автора та матеріал про роман-щоденник «Криничар». Опрацювати матеріал за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=KBcRwfp_zL0. Законспектувати інформацію про роман «Криничар» до зошита
Домашнє завдання:
1. Створити хронологічну таблицю про життя М.Дочинця.
2. Письмово відповісти на запитання 3, 4.
3. Повторити с. 56-61.
.29.04.2020
Тема уроку. Проза, есе. Галина Пагутяк. «Зачаровані музиканти» - роман-феєрія. Села й містечка Галичини як прояв місцевого колориту та історичного тла оповіді. Містичні й міфологічні алюзії в романі. Ідея єдності людини з її витоками і природою, в якій вона живе
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=N_lWS7fR8gc
Завдання до уроку. Переглянути інтерв’ю з письменницею, створити гроно за біографією авторки
Підручник. С. 241-242 – законспектувати інформацію про роман-феєрію: жанр, сюжет, особливості; письмово відповісти на запитання 2, 3. Переглянути презентацію роману авторкою за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=Zj5Ny9i4768
Домашнє завдання:
1. С. 241-242 (опрацювати).
2. Письмово відповісти на запитання 4, 5.
3. Повторити с. 50-53
27.04.2020
Тема уроку. Сергій Жадан. «Музика, очерет…», «Смерть моряка». Збірка «Тамплієри» - поетичний щоденник за 2015-й – першу половину 2016 року. Широкий жанрово-тематичний діапазон поезії – від публіцистики до лірики
Відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=tViqQZfn1JY
Завдання до уроку. Опрацювати презентацію про життя С.Жадана, законспектувати її
Підручник. С. 237 - опрацювати довідку про автора, с. 238 - прочитати поезії «Музика, очерет…», «Смерть моряка», дати письмові відповідь на запитання 2, 3; с. 239 – опрацювати матеріал про збірку «Тамплієри», усно виконати завдання 1, 2.
Домашнє завдання:
1. Знати біографію С.Жадана.
2. Опрацювати матеріал про творчість автора на с. 237.
3. Проаналізувати письмово поезії «Музика, очерет…», «Смерть моряка».
4. Дати письмову відповідь на запитання 2 на с. 239.
5. Повторити с. 44-49.
24.04.2020
Тема: Марія Матіос. «Триєдина перспектива» (цикл); «Прості вірші» (цикл)— поезія як прояв сильної жінки в сучасному світі, яка може залишатися жіночною
Завдання:
Ознайомитися з біографією М. Матіос за інтернетними джерелами
Прочитати цикли поезій «Триєдина перспектива», « Прості вірші»
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 304- 305
Виконати завдання підручника із рубрики «Діалог з текстом» с.305
23.04.2020
Тема: Юрій Іздрик. «Вишиванка», «Молитва». Ю. Іздрик як один із творців «Станіславського феномену»
Завдання:
Ознайомитися з біографією Ю. Іздрика за інтернетними джерелами
Прочитати вірші «Вишиванка», «Молитва»
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 302- 303
Виконати завдання підручника із рубрики «Діалог із текстом» с. 304
Підготувати виразне читання віршів
22.04.2020
Тема: Юрій Андрухович. «Астролог», « Пісня мандрівного спудея», «Козак Ямайка»
Завдання:
Ознайомлення з біографією поета за інтернетними джерелами
Прочитати поезії Юрія Андруховича «Астролог», « Пісня мандрівного спудея», «Козак Ямайка»
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 301- 302
Виконати завдання підручника з рубрики «Діалог з текстом» с. 302
Підготувати виразне читання поезій
Виписати художні засоби із однієї з поезій
17.04.2020
Тема: Василь Герасим’юк. «Аркан» — філософський верлібр про призначення чоловіка в житті, про чоловічу дружбу
Завдання:
Опрацювати біографію письменника с. 300- 301
Прочитати вірш «Аркан»
Дати відповіді на запитання підручника 1- 4 с.301
Виписати в зошит художні засоби
16.04.2020
Тема: Поезія. Ігор Римарук. «Обнови» —типова постмодерна стилістика й поетика вірша; центральна ідея — покликання й призначення людини на землі, коли завжди є проблема вибору життєвого шляху
Завдання:
Опрацювати біографію поета за інтернетними джерелами
Прочитати вірш «Обнови», зробити ідейно-художній аналіз вірша
Виписати в зошит художні засоби
15 .04.2020
Тема: Постпостмодернізсм і література сьогодення. Естетика постпостмодернізсм. Риси стилю
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с.297- 298, скласти конспект прочитаного
Виконати завдання підручника 2 с.298
13.04.2020
Тема: Постмодернізм і постпостмодернізм. Постмодернізм як продукт постіндустріальної епохи. Історико-культурна ситуація наприкінці XX- на початку XI століття. Визначальні риси постмодернізму. Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм і нових тем. Література масова, популярна. Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 294- 296, скласти конспект прочитаного, виконати завдання 1,3 с. 298
10.04.2020
Тема: Контрольна робота. «Література епохи «Соціалістичного реалізму» й кримськотатарська література» (Тестування)
Завдання:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=513240
09.04.2020
Тема: Символічність образу Сабирли
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 292- 293
Виконати завдання підручника 4- 7 с. 293
08.04.2020
Тема: «Самотність» — розповідь про останній день жаття пса Сабирли, через відчуття якого подано найдраматичнішу сторінку в історії кримських татар
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 290- 291
Виконати завдання підручника 1- 3, 8- 9
06.04.2020
Тема: Е. Умеров— король сучасної кримськотатарської малої прози. Тема депортації кримських татар— наскрізна у творчості митця
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 289- 290
Скласти тести за змістом оповідання «Самотність», записати їх у зошит
03.04.2020
Тема: Кримськотатарська література. Ервін Умеров. Життєвий і творчий шлях кримськотатарського письменника як відображення історії народу
Завдання:
Опрацювати сторінки с.282- 286, 288- 289
Прочитати оповідання «Самотність», скласти до нього план
02.04.2020
Тема: Ідея формування особистості через психо-інтуїтивне пізнання її долі, за умови, що вона творилася не лише за логікою національною доцільністю , а й слідує перед усім за почуттями
Завдання:
За допомогою схеми зобразити сюжетні лінії роману-балади «Дім на горі»
Дата: 01.04.2020
Тема: Валерій Шевчук. «Дім на горі» -- роман-балада про любов
Завдання:
Опрацювати сторінки 279- 281.
Знати змість роману-балади «Дім на горі»
Підготувати характеристику одного із образів роману
30.03
Образ Роксолани, дивовижної дівчини з Прикарпаття Анастасії Лісовської
Відео. https://www.youtube.com/watch?v=gUsxewO5xJo ( переглянути)
Презентація. Образ Роксолани - http://www.myshared.ru/slide/1091585/ ( опрацювати)
Додатковий матеріал. План уроку ( прочитати поезію, опрацювати і законспектувати матеріал «Правдива історія життя Роксолани» ( за Червінським), прочитати уривки з роману)
Домашнє завдання: за підручником - с. 208-209, конспект вивчити, написати твір
« Поетичний образ Роксолани» ( за доданим планом), повторити с. 167-169